Evo novi nastavak nakon ljetnog odmora, a za početak sam vas odlučila počastiti sa novom glazbom za učenje koju sam otkrila kroz ljeto dok sam pisala.
Imajte na umu da učenje s glazbom ne paše svima ili da možda baš vama neće pasati ovakva vrsta glazbe za učenje. Sve ovdje većinom je u potpunosti bez teksta jer je znanstveno dokazano da multitasking za vrijeme učenja nije moguć, odnosno da jako smanjuje efektivnost i produktivnost učenja, a vi kao učenik/student svoje učenje želite svesti na minimum i učiti pametno i produktivno.
With that being said, eto glazbe.
Volim ovaj kanal iako sam primjetila da često vrti istu glazbu u mixevima što je pomalo bezveze, ali ovo je jedan mix koji jako volim.
Ovo. Meni ovo pomaže i u pisanju, ne samo u učenju. Ako pišete fantasy priču - ovo je savršeno. Ako čitate fantasy - savršeno je. Općenito taj kanal ima izvrsnu pozadinu za stvaranje fantasy priča. Mene nekako podsjeća na igrice, ali pomoglo mi je dok sam pisala horor priču, pa ako vam se sviđa, samo navalite. I da, može vam pomoći i zaspati.
Glazba iz igrica mi je sjajna, pogotovo iz WoW-a. Čitala sam negdje da je dizajnirana da te fokusira na zadatak kako bi ga izvršio do kraja - zvuči odlično za učenje. S ovom sam napisala toliko nastavak horora da ne mogu ni nabrojati. Jedina je mana što traje samo 8 minuta.
Ovaj mi je jako dragocijen jer sam imala doslovno na repeatu dok sam učila za prijemni i jako mi je pomogao u koncentraciji. Cijelo vrijeme se vrti jedno te ista glazba, ali sviđa mi se loop tako da mi je ispalo opuštajuće. Plus thumbnail je fotografija iz jednog od mojih najdražih filmova ikad.
Ovo isto jako volim. Jest da ima razgovora i rečenica, ali sve je nekako random tako da ne morate pratiti tekst, samo slušate i radite.
Mislim da je to zasada to. Naravno, kada skupim još glazbe za učenje opet ću podijeliti to ovdje s vama. Kao što naslov kaže, ovo nije nužno glazba za učenje, ja sam i pisala i čitala i odmarala uz ovu glazbu, ali primarno je za koncentraciju.
Nadam se da ćete nekad iskoristiti barem jedan od ovih mixeva.
I da, uskoro ponovno krećem s objavama u ovoj knjizi, već imam jedan nastavak u pripremi, a kada počne faks opet krećem s brojanjem dana.
Kako ste svi? Jeste li spremni za školu, faks? Jeste li se odmorili preko ljeta? Jeste li radili nešto korisno?
I ako niste i ako jeste, uskoro svima počinje radna godina, a to se ne može izbjeći. Ja sam zahvalna na tome jer mi preko ljeta redovito počne nedostajati rutina u kojoj sam bila i uvijek mi nedostaje reda u životu iako i preko ljeta radim korisne stvari.
Zapričala sam se. Uskoro ide novi nastavak, uživajte dok još možete.
YOU ARE READING
Umjetnost motivacije
RandomOva knjiga je tu da vas motivira na rad, učenje i trud i da vam pokaže kako je u redu biti ambiciozan. Uživajte.