●22. Bölüm ●

94 4 2
                                    

"Çünkü... Çünkü ben yakışıklıyım ve beni beğeniyorsun."dedi, Safa'dan ancak bu beklenirdi. Ona tiksinir gibi baktım. Elini cebine atıp bana imayla baktı. Tabi onu beğeniyordum, bütün kurt adamları beğeniyordum. Hepsi bir model gibi duruyordu fakat Safa'nın karakteri hiç bana göre değildi.

"Kaldın! Peki, ya sen?"dedim, Gözlerim Çakıl'a kaydığında. Bana tişörtünü gösterdi.

"Kolay seçim yapacağını düşünüyorum ama sebep istiyorsan... Benimle olduğun zaman eğleniyorsun, bir şey olduğunda ilk beni arıyorsun ve burada sana en iyi davranan benim."dedi. Böbürlenerek değil gayet normal söylemişti sonra da göz kırpmayı es geçmedi.

"Benden koca bir yıldız aldın. Sıra sende Baran."dedim, ona dönüp. Bir eliyle tişörtünü düzeltti ve bana gözlerini kısıp baktı. Alttakine oranla daha büyük olan üst dudağını büzdü ve Hımm gibi bir tepki verdikten sonra dudaklarını araladı.

"Ben seni yargılamam, iyi bir dinleyiciyim. Senin arkanda dururum. Safa gibi öfke ile değil mantıkla hareket ederim."dedi, Baran'dan beklenilecek olgunlukla. Safa'nın eksikleri çoktu ama  Çakıl ve Baran kafamı oldukça karıştırıyordu. Elimi çeneme götürdüm ve düşünüyor gibi yaptım.

"Sana da kocaman yıldız. O zaman başka bir şey yapmalısınız."dedim. Bu durumda seçim yapamazdım. Aralarında bakıştılar ve bir çözüm yolu aradılar.

"Bilek Güreşi!"diye bağırdım ve aklıma gelen bu fikirle yüzüme kocaman bir gülümseme kondurdum. Buna karşılık Safa zafer bakışı attı, benim de gülümsemem anında soldu.

"Bana da kocaman yıldız! Üçümüz beraberiz o zaman. Hatırladığıma göre grupta beni yenebilen yok."dedi, ukala ukala. Baran ve Çakıl'ın yüzüne baktığımda yüzleri doğru söylediğini onaylıyordu. Harika.

"Sen baştan kaldın, bilek güreşi Baran ve Çakıl arasında olmalı."dedim bir kaçış yolu arayarak.

"Haydi ama, Loya. Taraf tuttuğunu bu kadar belli etme."dedi, Safa. Kaşıyla Çakıl'ı işaret ediyordu. Bütün öfkemle tüm nefesimi dışarı bıraktım. Her nasıl yapıyorsa beni hep çıldırtmayı başarıyordu. Çakıl'dan hoşlandığımı ima etmesinden gerçekten sıkılmıştım. 

"Evet! Taraf tutuyorum, Safa. Oldu mu?! Beni böyle çocukça bahanelerle gaza getiremezsin. Eğer daha az sinir bozucu olsaydın, senin tarafını da tutabilirdim."dedim, olabildiğince sakin bir tonda. Yemini yutmadığım için bozulmuştu.

"Neyse ne! Zaten benimle gideceksin. Enise benim doğru kişi olduğumu söyledi. Seni hayal kırıklığına uğrattığım için çok mutluyum."

LOYA | Düşler Sokağı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin