Penkiasdešimt aštunta dalis

907 63 1
                                    

Ievos pozicja:

Pabudau nuo tylaus juoko, bet stengiausi to neparodyti. Man tobulai sekasi apsimesti miegančia.
- Reikia ją pažadinti,- atpažinau savo brolienės balsą.
- Tegu dar šiek tiek pamiega,- tarė mama.
- Kas nutiko?- staigiai paklausiau ir jos abi išsigando.
Mama su Šarūne susižvalgė ir abi atsiduso, bei prakalbo mano mylima brolienė:
- Mes norim tau palengvinti gyvenimą.
- Kaip?- susidomėjusi paklausiau.
- Tavo brolis gyvas,- tarė mama.
- Žinau, gi jis savo kambaryje,- ramiai tariau.
Šarūnė jau norėjo kažką sakyti, bet aš papurčiau galvą ir pridėjau pirštą prie lūpų. Jos abi sutriko, tad išlipusi iš lovos suradau popieriaus lapą ir didelėm raidėm užrašiau: ,, MARTYNAS, MANĘS KLAUSOSI, EIME Į LAUKĄ". Mama perskaičiusi tarė:
- Mieloji, mes tavęs lauksim lauke.
- Gerai, apsirengsiu ir ateisiu,- ramiai atsakiau.
Kai jos paliko mano kambarį, greitai apsirengiau ir suplėšiau tą popierių.
- Broli, kodėl tu man visa tai palikai valdyti?- specialiai paklausiau, kad jį paerzinčiau. Po šių ištartų žodžių greitai išėjau į lauką. Tenais manęs jau laukė mama ir brolienė.
- Kur mergaitės?- artėdama paklausiau.
- Aistė su Eva pas tėvą, o Marija nuvežiau pas savo mamą,- atsakė Šarūnė.
- Aišku,- liūdnokai atsakiau.
- Tai tu žinai, kad Martynas gyvas?- paklausė mama.
- Žinau ir rengiu keršto planą, bei kaip sugrąžinti brolį į verslą.
- O kaip tu sužinojai, kad jis gyvas?- tyliai paklausė brolienė.
- Gėriau su Klaudijumi, jis nusigėrė, tad atsiliepiau, kai skambino, bet aišku neišsidaviau, kad tai aš.
- Tu gėrei?- piktai paklausė mama.
- Nu mam, aš turėjau gert, kad pamirščiau laidotuves,- stengiausi pasiaiškinti.
Esu didžiausios gaujos vadė, bet bijau savo mamos. Šaunu.
- Gėrimas problemų neišsprendžia,- dar pikčiau tarė mama.
- Nesvarbu, bet kaip tu žadi sugrąžinti Martyną?- paklausė brolienė.
- Apsimesiu, kad esu nėščia, tad jis tikrai nepakęs to.
- Kaži, kaip tu gali būt nėščia, jei po to prievartautojo su niekuom nesantykiavai?- paklausė mama.
Prieš atsakydama šiek tiek atsitraukiau ir bandžiau kuo gražiau atsakyti:
- Vakar su Mantu permiegojau, bet patikėkit aš to net nenorėjau,- bandžiau teisintis kol jos žiūrėjo į mane labai piktai.
- Ar ilgai?- paklausė mama.
- Kas ilgai?- nesupratusi paklausiau.
- Ar seniai judu tai darote?
- Viskas prasidėjo po tėčio laidotuvių,- tyliai tariau, bet jos išgirdo.
- Daugiau to nebedaryk ir kaip nors pamėginsim padaryti tave nėščia, kad Martynas grįžtų,- įsiterpė ir brolienė.
- Mama, ar padėsi?- tyliai paklausiau, kol ji buvo įniršusi.
- Padėsiu, nes noriu susigražinti sūnų, o vėliau užmušiu Mantą, kad pasinaudojo mano mergyte.
- Ačiū,- ir priėjusi ją apsikabinau.
- Gerai, o dabar pasakok savo planą,- linksmai tarė mama.
Taigi pradėjau pasakoti savo sugalvotą planą, kaip susigražinti brolį.

Mafijozo SesuoDonde viven las historias. Descúbrelo ahora