Ráno som sa zobudila.A uvedomila som si to.Zase späť do reality.Rýchlo som sa obliekla a vybrala sa na vlak domov.Sadla som si na sedadlo a dala si slúchadla do uši.Myslela som si že mi to zlepší náladu a už sa nebudem trápiť.Ale nie pustila som si pesničku Without you.. V ten moment vystihovala všetky moje pocity.Mala som pocit akoby mi chýbal kus seba.Celú cestu som rozmýšľala ako to naďalej bude..Čo vlastne ten bozk znamenal ?..Bolo to tažké.Keď som prišla domov otvorila som mobil a pozerala čo je nové na sociálnych sieťach.Mala som tam správu od Thomasa.Môžem prísť k tebe ? Teraz som vážne potrebovala niekoho kto by ma priviedol na iné myšlienky a tak som súhlasila.Otvorila som dvere a on ma objal.Išli sme ku mne do izby a začali sme sa rozprávať..Pýtal sa ma ako bolo.A tak som mu odpovedala.Jasne že som mu zatajila to že som s M&M bola vonku a že som sa bozkávala s Tinusom.Nechcela som aby sa to roznieslo všade.Kedže som chcela prísť na iné myšlienky.Navrhla som mu či spolu natočíme video.Suhlasil čo ma veľmi potešilo.
Video nebolo moc tažké na strih a tak som ho do hodiny vydala online.Ešte sme sa dlho rozprávali.A potom navrhol či si pozrieme nejaký film.Pustil horor..popravde horori neznášam.Sadli sme si na moju posteľ a pozerali. "Aaaaaaa" zakričala som a pritiahla sa k nemu.Už asi viem prečo chcel pozerať ten horor.Bola som strašne unavená z cesty a tak som pomaly zatvorila viečka a zaspala.Asi o ôsmej ráno som sa zobudila a on ležal vedľa mna.Božee dúfam že to nepochopil nejak zle.Otvorila som Instsagram a prišlo mi že ma niekto označil na fotke No ja ho asi zabijem .
Teraz neviem či je horšia ta fotka alebo ten popis. " spíme s lásku ".Nie toto fakt nie.Potom som ho zobudila a išiel domov.Iba ma objal ale myslim že som mu poplietla srdce ale ja som to tak nemyslela.Išla som sa naranajkovat a prezliecť.Mobil som si nechala v izbe.Hned potom som prišla do izby a skontrolovala mobil.Uplne sa mi rozbúchalo srdce keď som videla že mi napísal Tinus.Ale bolo to iné..Prečo tam dal smutných smajlíkov ? Toto nie .. Čo som to spravila ?
Čo myslite aká správa prišla Meline od Tinusa ? 💕
YOU ARE READING
Sen MMerky
RomancePríbeh o dievčati menom Melina ktorá stretne svojich idolov a jej život sa zmení v ten osudný den 💕