Už asi týžden chodím tako bez duše do školy.Znova začína ta moja každodenná rutina.
Vybrala som si nejaký náhodný outfit a upravila sa.
Dneska ku podivu všetko stíham.Vystupila som z autobusu a kráčala ku škole.
V tom som myslela že odpadnem.
Srdce sa mi rozbúchalo asi ako to len najviac išlo proste som totálne nechápala čo pred sebou vidím.
Hneď som sa za Marcusom rozbehla a objali sme sa.Strašne ma to vzalo a tak som sa hneď rozplakala.
"Prosím neplač" povedal mi Marcus.Hrozne mi to chýbal už o neho nechcem nikdy takto prísť kvôli nejakému nedorozumeniu.
"Ako si sa tu vlastne dostal ?"Marcus
Vieš no tiež si mi hrozne chýbala a uvedomil som si že to takto proste nenechám tak som sa rozhodol presvedčiť s Tinusom našich či nemôžme dovolenku namiesto Thajska ukončiť dovolenku tu na Slovensku.
Konečne znova som cítil tie jej objatia a jej pery ma čím viac priťahovali.
Stali sme tam v objatí pred jej školou a všetci na nas pozerali.
Keď ich to baví tak strašne moc nás sledovať tak niečo pre nich mám ako to povedať proste som využil situáciu v tom sa naše pery spojili.Obidvaja sme chceli aby tento moment trval večne a ja som chcel každému dokázať ako veľmi ju milujem je mi uplne jedno kto si čo bude myslieť.
Ale pokazil nam to zvuk zvončeka.
"Vidíme sa neskôr" objal som ju a odišiel.Melina
Vošla som do triedy a všetky baby v škole upreli pohľad na mna.
Sadla som si do lavice.
Všetky hodiny ubehli extrémne pomaly najhoršie bolo ako ma všetky moje neprajničky hypnotizovali pohľadom.
Vybehla som zo školy a rozbehla sa znova za Marcusom.
Ruka v ruke sme odišli ku mne domov.
Zhodila som si tašku na zem a vyvalila som sa na gauč u mna v izbe.
"Tak čo podnikneme ?" Pozerali sme film a ležali v objatí.Toto mi veľmi chýbalo tie jeho objatia v ktorých som sa vždy cítila úplne bezpečne.
Film skončil a my sme sa vybrali spať.
On si ma pritisol k sebe a chytil ma za boky.
Začali sme sa bozkávať a skončili až keď sme obidvaja už nemali kyslík.
Potom sme vedľa seba zaspali.
YOU ARE READING
Sen MMerky
RomancePríbeh o dievčati menom Melina ktorá stretne svojich idolov a jej život sa zmení v ten osudný den 💕