V správe bolo toto :
T: Kto je ten chlapec z toho Instagramu ? 😔
M : Je to dobrý kamarát nič viac..Chýbaš mi 💕
T : Poznám ta 2 dni a už si mi stihla ublížiť 💔
Táto správa ma riadne zabolela.Ale prečo ? Čo som mu spravila ? Toto som fakt nechcela.Celý den som len preležala v posteli a nemala na nič naládu.Teraz mi ta druha polovička seba naozaj chýbala.Ráno som vstala naraňajkovala sa.Potom som sa rýchlo obliekla.A išla do školy.Popravde dnes sa mi tam nechcelo už vôbec.Už pri vchode do školy som cítila tie pohľady ostatných dievčat na mna.Myslim že to spôsobil ten stream.Keby tak vedeli ako sa to všetko rýchlo pokazilo.Išla som ku skrinke a tam ma už čakal Thomas.Citila som k nemu nenávisť.Vďaka nemu sa to všetko pokazilo.Potom mi povedal niečo čo ma totáne zarazilo "Aha ktože mi to napísal". Ukázal na jeho mobil a mal tam správu od Tinusa.
Tinus : Maš šťastie ziskal si Melinu ..
Thomas : To teda mam 😏
"Počkať čo ?" Thomas ty si ma zle pochopil.Ja ta beriem len ako kamaráta .Nič viac..Prepáč..Myslim že to pochopil.Pozrel sa na mna a odišiel do triedy.Konečne som pochopila prečo mi to Tinus napísal.Ja som mu zlomila srdce to som naozaj nechcela.Cely den v škole som nemala na nič náladu.Keď skončilo vyučovanie hneď som odišla domov.Skontrolovala som všetky upozornenia.A márne dúfala že sa mi Tinus ozve.Bolo to hrozne vysvetľovať každému že mi nič nie je . A pri tom som sa cítila uplne hrozne.Pustila som si film a pozerala.Stale som ale nemohla prestať naňho mysliet.Už dlhší čas som sa neozvala svojim fans a tak som sa rozhodla že postnem fotku na Instagram.Myslím že si to viacerý všimli že sa somnou niečo deje.Nevedela som nahodit falošný úsmev.Do popisu som dala kúsok z pesničky Bae..Ani neviem prečo možno som si myslela že sa chlapci na tu fotku pozrú.Potom som sa už len odličila a išla si ľahnúť.Asi som verila tomu že sa mi podarí zaspať.Ale nie.Asi o 23:00 mi zapípal mobil.Prišla mi sprava od Marcusa.Aspoň on ma mal stále rad.Napisal mi : "Zajtra ideme na Slovensko mame rozhvoror v rádiu.Prideš ? Na to som mu odpísala že by som rada.Ale že ma Tinus asi nechce teraz vidieť...
Hneď mi odpísal " On o tom nebude vedieť že prídeš.Mam vás obidvoch moc rad ❤️ nemôžte sa takto navzájom trápiť ".
Ani chvíľu som nerozmýšľala a súhlasila že pridem.Potom som už zaspala.Čo myslíte ako bude Tinus reagovať keď stretne Melinu ? ❤️
YOU ARE READING
Sen MMerky
RomancePríbeh o dievčati menom Melina ktorá stretne svojich idolov a jej život sa zmení v ten osudný den 💕