Hneď ako sme prišli domov hodili sme si tašky do izby.Ukazala som Marcusovi celý náš dom a potom aj moju izbu.Vošli sme do mojej izby. A ja som si sadla na posteľ a nechala Marcusa nech sa porozhliadne.A keď uvidel kozmetický stolík hneď ma začal prosiť či ma môže namaľovať.Suhlasila som veď bude aspoň sranda kedže chalani sa do týchto veci moc nerozumejú.Ten výsledok nebol až taký zlý,dokonca by som povedala že tie linky sa mu viac než vydarili.To mu nestačilo a tak si začal pozerať všetky moje fotky ktoré som mala nalepené na stene.Niektoré tie fotky boli dost staré tak som sa cítila trochu viac trápne.Potom ukázal na jednu fotku
To je to dievča s ktorým išiel Tinus vonku že ? Ano volá sa Polly a sme najlepšie kamarátky viem že jej môžem dôverovať fakt vo všetkom.
"Čo budeme ďalej robiť ?" Ako náhle som to dopovedala Marcus nahodil ten jeho výraz.
"A čo keby sme dokončili to čo sme začali v škole ?"
V tom sa ma pomaly začal dotýkať.Ja som nechcela zaostávať a tak som mu stiahla tričko.Bože ta jeho vypracovaná hruď ma totálne hypnotizovala.Ani som sa nenazdala a už sme obidvaja ležali vedľa seba síce ja ešte v tričku ale Marcus už nie.Pokračovali sme presne s tym čo v škole pomaly spúšťal svoju ruku nižšie a nižšie z môjho brucha.Ale už keď sa dostal do zóny "Tam môže len Marcus" tak som ostala uplne zatuhnuta a on si ma v tom pritiahol ešte viac k sebe.Ukazal pohľadom na jeho trenky.Tie som mu pomaly vyzliekla.Potom si ma zase ešte viac pritiahol.Zrazu som to ucítila.Ja som zakričala a Marcus po chvíli taktiež.Už sme len ležali vedľa seba v objatí.V tom niekto vtrhol do dverí bol to Tinus.Ten len pokrútiť hlavou a odišiel preč.Rychlo sme sa naspäť obliekli.Išla som do kuchyne aby som našla niečo na večeru.Sadla som si za stôl a po chvíli sa objavili v kuchyni aj Marcus a Tinus.Asi o pol hodinu prišli rodičia domov a ja som ich lepšie zoznámila.Dlho sme sa rozprávali a tak sme potom už išli len spať lebo ráno bola škola.Musela som spať sama v izbe.
ESTÁS LEYENDO
Sen MMerky
RomancePríbeh o dievčati menom Melina ktorá stretne svojich idolov a jej život sa zmení v ten osudný den 💕