Ráno sme sa hneď ponáhľali do školy.Myslim že v živote sa namna viacej ludi nepozeralo ako dnes.Bohužial s Marcusom sme mali trochu rozdielny rozvrh a tak mal prvú hodinu uplne ide ako ja.Rozlúčili sme sa a ja som si sadla do lavice.Polly vošla do triedy s celkom smutným výrazom na tvári.Povedala mi že včera skoro pobozkala Tinusa ale ževraj sa od nej odtiahol že on cíti tie pocity k niekomu inému.Hodina rýchlo skončila a tak sme s Polly rýchlo vybehli na chodbu.Ach nie keď som znova videla Thomasa ako sa rúti oproti mne nevedela som čo si myslieť.
"Vola ta učiteľka do kabinetu máš ísť tam" Rychlo som sa rozutekala ku kabinetom na druhé poschodie.Kráčam po schodoch a už som pomaly na prvom poschodí.V tom Thomas potichu povedal aha neni toto ten tvoj Marcus ?
Nevedela som čo skôr pred sebou som mala záblesk na Marcusa s nejakým dievčaťom asi je tu nová.Pritisál ju k stene a bozkával sa s ňou.Ani sekundu som neváhala a rozbehla sa medzi nich."Dúfam že vás nerušim ahaa ty si už našiel novú " neudržala som sa a rozbehla sa preč.Dalšiu hodinu mam s nim..nechcem ho už ani cítiť nie ešte s nim sedieť v jednej ľavici.V tom ma niečo napadlo.Thomas.Sadla som si k nemu a vedela som hneď že pochopil čo ideme robiť.Bolo minútu pred skončením prestávky a tak som sa Thomasovi ovalila okolo krku a ľahla si na neho.Citila som ako Marcus prichádza do triedy.A to znamenalo spraviť ešte väčšie divadlo.Myslim že sme to s Thomsom hrali perfektne.Nikdy som ani nepomyslela ako je možne aby mi Marcus zlomil srdce ale spravil to.Tinus ktory sa otočil na mna z lavice povedal " Zase to spravil už aj teba sa najedol ?"
Nechápala som tomu čo mi Tinus prave povedal takže predomnou ich bolo asi ešte veľký počet ?
Škola skončila a ja som vedela žeby ma Marcus oslovoval na ceste domov.Tak som zavolala mame či po mna príde.Suhlasila ale bola pomalšia ako Marcus.Do toho auta si nakoniec nastúpil aj on.Tinus ho predbehol a sadol si dozadu kde aj ja a tak si Marcus musel sadnúť dopredu.Celú cestu som sa dívala von oknom nemohla som sa naňho ani len pozrieť.Mama zastavila na pumpe a povedala že si musí pre niečo odskočiť.To znamenalo že s nim budem sama v aute ale bol tam aj Tinus takže som bola celkom v poho.Dalej som pokračovala v dívani sa do okna.Prečo sa musel na mna stále pozerať ?
YOU ARE READING
Sen MMerky
RomancePríbeh o dievčati menom Melina ktorá stretne svojich idolov a jej život sa zmení v ten osudný den 💕