Ach to vstávanie ale ešte že je víkend.Otvorila som oči a porozhliadla som sa po izbe nemohla som nájsť Marcusa.Po piatich minútach mi prišla sprava od Marcusa že sa mam čo najrýchlejšie obliecť a že vyrážame na ich koncert to Nemecka.Ako ja som ostala ako obalená niečim.Tak som sa rýchlo prebrala a išla sa upraviť.Vybrala som si tento outfit.
Marcus
Vbehol som v rýchlosti ku Meline domov.Neviem ako to robila ale vždy bola taka nádherná že som z nej nemohol spustiť oči.Ja som sa ešte neprezliekol a vyzeralo to taktoUž mi zazvonil mobil a ponáhľali sme sa do auta ktoré nas malo odviesť na koncert.
Melina
Vystúpil sme z auta a on ma videol za ruku.Okolo nášho auta sa nahrnuli davy fanúšičiek a nemohli sme ani vystúpiť.Buchali do okien natáčali si nas a potom aj fotili.Bolo to hrozne.Museli sa tých fanúšičiek chopiť ochrankári lebo by sme nevystúpili z toho auta nikdy.Rozbehli sme sa rýchlo do Backstage aby sa išli chlapci upraviť.Marcus povedal že tam mam byt s nimi.Suhlasila som.Potom už museli ísť na Stage.Marcus ma objal a pobozkali sme sa.Popriala som mu veľa štastia.A išla sa postaviť pred stage aby som si mohla užiť koncert.Veľa dievčat nas videlo keď sme bežali s Marcusom za ruku do Backstage a tak sa každá jedna na mna zazerali.Začal sa koncert a chlapci začali spievať.
Bola som uplne v siedmom nebi keď som videla ako ma Marcus stále hľadá pohladom medzi ostatnými dievčatami.
Tie ich hlasy boli tak dokonalé.Ale ten Marcusov nemám slov.Uplne som si teraz spomenula ako sa náš vzťah začal jedným koncertom na Slovensku.Ked skončil koncert pokračovalo niečo ako Meet and green.Marcus ma dal zavolať do Backstage.A začal ma tam objímať pred všetkými fans.Veľmi som si ten koncert užila.Potom sme sa už len pobrali naspäť ku mne domov.Celu cestu som prespala v aute na Marcusovi.
YOU ARE READING
Sen MMerky
RomancePríbeh o dievčati menom Melina ktorá stretne svojich idolov a jej život sa zmení v ten osudný den 💕