Nie všetkemu môže byť koniec

694 52 0
                                    

Cesta domov z letiska bola dosť dlhá tak som sa dohodla s rodičmi že ma odvezú domov autom.Nastupila som do auta a potom som od únavy zaspala.Keď som prišla domov vybalila som si veci z kufra a našla fotku ktorú mi Marcus dal pred odchodom z Fínska.Vložila som si ju do rúk a s úsmevom na tvári som sa na na ňu pozerala.Rozhodla som sa že si ju založím do rámika aby som ju mala každý den na očiach.Proste chcem na to všetko spomínať ešte veľmi dlhu dobu.Nikdy na to nezabudnem.Zajtra už je zase škola tak som si išla ľahnúť trochu skôr.Neviem prečo ale mám pocit že už o tom že som s Marcusom vie celá škola.Ráno som si pretrela oči a vstala z postele.Obliekla som si čierne crop tričko a boyfriendy.Potom som sa už len zbalila a vyrazila do školy.Najviac som sa tešila na Polly.Veľmi mi celu tu dobu chýbala kedže ona jediná ma vedela pochopiť mohla som jej vždy všetko povedať a vedieť že ona to pochopí.Nastupila som do autobusu.Zbadala som voľne miesto a chcela som si sadnúť ale potom som si to rýchlo rozmyslela.Zase ten Thomas,no naňho už vôbec nemám náladu.Autobus zastavil a snažila som sa čo najrýchlejšie vystúpiť pretože som sa mu nechecela pozrieť ani do oči.
"No aha koho to tu mame slávnu Melinu Gunnarsen..ako sa má ten tvoj Justinko ?"
Neodpovedala som mu a ponáhľala sa do školy.Nepotrebujem ďalšie problémy.Sadla som si do lavice a čakala.Hned ako som zbadala Polly rozbehla som sa za ňou a objala ju.
"Musíš mi všetko vyrozprávať ."
Všetko som jej povedala.Ukazala som jej všetky fotky.Bolo super jej všetko povedať kedže som jej mohla dôverovať že to nikomu nepovie.Vyučovanie prebehlo veľmi rýchlo kedže som cez každú hodinu kecala s Polly.Pustila som si pesničky a kráčala smerom domov.Prišla som domov a vybalila si veci z tašky.Vzala som mobil do ruky a rýchlo odpísala Marcusovi.
Marcus: Chýbaš mi
Ja: Aj ty mne hrozne moc ❤️
Potom sme si ešte hodinu volali.Marcus mi vyrozprával všetko o koncerte ktorý mali Globen..
Potom som si pozrela zopár videí a udržovala v sebe toľko sĺz

Ani som si neuvedomila že som neukončila hovor s Marcusom na skype a zaspala som.

Pozdravujem ešte jedno úžasne dievča Aless 💖 #mmer

Sen MMerkyTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang