❤️Ľudia pustite si tu pesničku pri čítaní do pozadia ❤️
Týždne za týždňom zbiehali ako voda.Čoraz viac sme boli k sebe bližšie.
Je to niečo neuveriteľne.Ale ako sa hovorí v každej z jedných rozprávok hovorí "zazvonil zvonec a rozprávky je koniec."Ano bohužiaľ toto bol aj naš prípad.Čas odletu
Tak o koľkej odlietate ? Pozrel sa na mna Marcus so smutnými očami.
"Za dve hodiny" odpovedala som mu a vstala z postele.
Išla som sa prezliecť a pomaly nachystať a zistiť či som nič nezabudla.
Niekto zaklopal na dvere "ano mami už idem" odpovedala som a rozbehla sa ešte za Marcusom.
Podal mi nejakú obálku a ja som si ju vložila do kufra.Objali sme sa potom som si už len vzala kufor a opustila izbu.Ešte som sa rozlúčila s Tinusom.
Nastupujem do taxíka a rozmýšľam.
" je mi ľúto že sa s tými chlapcami už neuvidiš" pozrela sa na mna ustarostene mama.
Sedím v lietadle vlastne da sa povedať že tu sa to skoro všetko začalo moja cesta do Thajska.Tu som sa prebudila z toho môjho sna.Čo ak sa znova prebudim a zistím že to bol len čisto sen v mojej hlave ?
Veľmi som tomu chcela veriť že to je len sen.
Ja a Marcus sme totiž vedeli že dnešný den nas navždy rozdelí a o rok si na sebe ani jeden nespomenieme.Ja budem svoj obyčajny život normalne nezmameho dievčata žiť na Slovensku.A Marcus ? Ten sa s jeho bratom stanú svetoznamymi hviezdami .Je to tažké povedať ale nič netrvá večne v mnohých prípadoch.
Vzlietli sme z Thajska a ja som cítila taký divým pocit ako keby som chcela aby všetky tie spomienky ostali navždy somnou ale nejde to proste musíme na seba obidvaja zabudnúť
Verím že si v budúcnosti nájde to správne dievča ktoré si ho naozaj zaslúži.
Jasne že som v sebe utlačovala slzy ktoré mi chceli stekať po tvári ale musela som to zadržať.Asi to takto osud chcel a rozdelil naše cesty.
Budem naňho spomínať len v tom najlepšiom.
Myslim že ich kariéra bude čoraz viac len stúpať a proste všetko im to prajem.
Nad týmto všetkým som rozmýšľala celý let.Ako to povedať proste som si všetko musela nechať prejsť hlavou.
"Už sme tu vstávaj Melina" zobudila mama keď sme prave pristavali na Slovensku.
Pozrela som sa von oknom a pozrela na strácajúce sa oblaky okolo nas.
Usmiala som sa a povedala "zbohom Marcus"Ľudia konieec tohto príbehu ale už reálne ❤️
Do komentu mi dajte vedieť váš názor na tento príbeh ❤️
Chystám pre vás menšie prekvapenie v podobe súťaže pre tých čo píšu tiež o M&M 😍
YOU ARE READING
Sen MMerky
RomancePríbeh o dievčati menom Melina ktorá stretne svojich idolov a jej život sa zmení v ten osudný den 💕