Thajsko ? 🇳🇱

537 46 0
                                    

Sedím na lietadle a zpamätavam sa z toho sna.
"Bože keby sa mi toto niekdy v reálnom živote stalo" usmiala som sa a dala si naspäť slúchadla do uši.
Do Thajska to je ešte 20 minút.Tak som sa rozhodla vydať nejake musical.ly ktoré som ešte stihla natočiť v lietadle.Popravde veľmi ma to baví ale moji fans su len všetci moji kamaráti.

Pozerala som von oknom a užívala si pohľad na Thajsko v oblakoch.Do Thajska jazdime každý rok na dovolenku na 2 týždne je to už taka menšia rodinná tradícia.
Stojíme pred letiskom a snažíme sa zohnať si nejaký taxík ktory by nas zaviezol na naš hotel.Vystupila som z taxíka a ostala uplne v úžase keď som zbadala naš hotel.Da sa povedať že čím rok je ten hotel krajší.Vošla som do mojej izby a vybalila si veci.Už som sa tešila na to ako si pôjdem prejsť okolie a chytiť nejaký ten bronz.Ale čo si budem klamať aj tak sa z každej dovolenky vraciam biela ako moja stena v izbe.
Po hodine sme sa vybrali s rodičmi do mesta na večeru.Rýchlo som sa upravila a prezliekla sa.

Ako vždy som si z jedálneho lístka vybrala zeleninový šalát

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

Ako vždy som si z jedálneho lístka vybrala zeleninový šalát.Pri jedení som ako vždy pozerala všetky sociálne siete.Ja proste už asi ani neviem normálne jesť bez mobilu v ruke.
"Jeej M&M pridali novú fotku" usmiala som sa a otvorila novú fotku.
Začala som sa nehorázne smiať a usmievať.Až kým som rodičom nevysvetlila čo sa prave stalo tak sa na mna dívali ako na blázna a myslim že neboli sami ktorý sa na mna tak pozerali.

Až kým som rodičom nevysvetlila čo sa prave stalo tak sa na mna dívali ako na blázna a myslim že neboli sami ktorý sa na mna tak pozerali

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

Ešte raz som si to prečítala či vidím správne.
"Thailand next" povedala som si to ešte raz v hlave.
Čo ak ten sen niečo znamenal ? Jedno viem určite zajtra ráno ich musím ist na to letisko čakať aj keď priletia o 5:00 ráno.Je to veľká šanca stretnúť ich.Kedže na Slovensku som tu možnost stretnúť ich nemala.
Rýchlo som napísala dievčatám aby som sa s nimi o tu úžasnú novinu podelila.
Dojedli sme a vybrali sme sa naspäť na hotel.
Ľahla som si na posteľ a vzala mobil do ruky s chlapcom som pod fotku napísala "see you tomorrow"..
Potom som si už len nastavila budík na 4:00 ráno aby som to všetko stihla.Zavrela som oči a zaspala.

Rozhodla som sa pokračovať.Ake to bude po skončení sna ? ❤️
Platí to že sen sa môže stať realitou.. ?

Sen MMerkyDove le storie prendono vita. Scoprilo ora