Together

835 65 2
                                    

Vošli sme do hotela.Ja som privolala výťah a nastúpili sme.Nechala som Tinusa nastúpiť prvého.V tom som mu zmačkla výťah a nechala ho vyviesť sa na najvyššie poschodie hotela.Však treba aj srandu.Utekala som po schodoch síce iba 2 poschodia ale mam pocit akoby som zabehla maratón.Stála som si pred dvere izby a hľadala kartu na otvorenie.V tom mi niekto zakryl oči."Ty si mi chcela ako utiecť ?" Niee odpovedala som mu.To bola len menšia odplata.Vkročili sme do izby.Mala som tam len položený kufor v strede izby.Sadla som si na posteľ a začala upratovať veci z kufra.Tinus si ku mne sadol a začal sa na mna túliť.No dalo sa odolať tomu jeho pohľadu ? Pritiahol ma k sebe a dívali sme sa na seba.Zrazu povedal "Together".. Začali sme sa bozkávať.Bolo to ako z toho najlepšieho sna.Neskôr sme sa dohodli že si pustime nejaké filmy.Tinus išiel pre niečo na jedenie a ja som si zatiaľ sadla na posteľ.Tinus prišiel k posteli a začal ma štekliť.Nemohla som sa brániť čo bolo dosť nefér.Zaviedli sme mier a začali sme sa navzájom fotiť..Ja som na každej fotke vyzerala dosť hrozne.Ale Tinus ten na každej fotke vyzeral uplne na zjedenie.

Ale Tinus ten na každej fotke vyzeral uplne na zjedenie

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ja som si jeho fotku dala na tapetu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ja som si jeho fotku dala na tapetu.A on tu moju tiež a dopísal si k nej "My reason for smile".Jee to je zlaté povedala som "Nepozeraaj" zasmial sa a vyvalil sa na mna na posteľ.Muselo to vyzerať fakt divne.Znova sme sa začali bozkávať.Ležali sme v objatí.Zrazu mi prišlo ľúto.A nahrnuli sa mi slzy do oči.Zajtra to zas všetko skončí..Tinus si to všimol a objal ma.A povedal vieš ja myslim že ti musím niečo povedať."Milujem ťa a viem to od pravého dňa čo som ťa videl". Myslela som že sa na mieste roztečiem.Myslim že sa medzi nami vytvorilo silne púto.Bolo to niečo neopísateľne.Ešte v živote som s nikým v objatí nezaspala ale toto bolo iné.Nedokazala som ho pustiť a mysliet na to že ho už zajtra neuvidím.Bože je taký zlatý keď spi.Po chvíli sa aj mne privreli viečka a zaspala som.

Sen MMerkyWhere stories live. Discover now