💜Again your Bae 💜

842 65 2
                                    

Spala som asi tak dve hodiny.Hneď ako som sa zobudila som sa išla naranajkovať.Vybehla som do izby a prezliekla sa.Potom som si už len zobrala veci a pomáhala sa na vlak.Pripominalo mi to den keď som išla na ich koncert.Keby som to vtedy vedela.Cestu som trávila nad počúvaním pesničiek.Pustila som si pesničky od chlapcov.Popravde bála som sa Tinusovej reakcie keď ma uvidí..Čo ak sa to ešte viac pokazí ? Vlak zastavil a ja som vystúpila.Už len nájsť to rádio.Hodila som si adresu do mobilu a ponáhľala som sa tam.Dohodla som sa s Marcusom že hneď keď skončí rozhovor ich budem čakať pred rádiom.Prišla som tam a mala v sebe taký divný pocit neistoty."Okeej" ešte mam 3 minuty.Rozmyšlala som ako mu to všetko vysvetliť.Dvere pred rádiom sa otvorili a chalani z nich vyšli.Neváhala som a rozbehla sa za nimi.Prvý sa otočil Marcus a ten sa rozbehol oproti mne.No ale Tinus ten sa dival len do mobilu..ako by som tam ani nebola.Podišla som k nemu. So slzami v očiach som naňho začala rozprávať. Prečo mi to robíš ? Ja za to fakt nemôžem..Thomas to spravil naschvál. Z tých slov mi prišlo ešte viac ľúto a tak som sa rozplakala ešte viac.Vzdala som to.Otočila som sa a kráčala preč.Jediný Marcus zamnou bežal.Zrazu som ucítila ako ma niekto zozadu objal.Bol to Tinus.Mal tiež v očiach slzy.Otočila som sa k nemu a asi 5 minút sme boli v objatí.Bol to úžasný pocit.Ten pocit keď vam niekto chyba náhle pominul.Marcus povedal že nas nechá osamote.Stále sme tam stali v objatí nechcela som sa ho pustiť ❤️..
Nakoniec sme sa pustili..Všetko sme si vyrozprávali.Bola dosť veľká zima tak som mu povedala že sa budem musieť ísť ešte prezliecť na hotel.Súhlasil.Musel ma čakať pred dverami.Obliekla som sa trocha teplejšie.

Zamkla som izbu a očami na chodbe som hľadala Tinusa

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Zamkla som izbu a očami na chodbe som hľadala Tinusa.V tom mi niekto zakryl oči." Kto je tam ? " noo predsa kto iný ako Tinus.Chytil ma za ruku.A zmačkol ma za ňu ako vtedy v kine.Pritiahol ma k sebe a začali sme sa pozerať navzájom do oči 😍..Ruku mi zmačkol ešte viac a začali sme sa bozkávať..Po 2 minútach nam to prekazkli nejaký turisti ktorý mali izbu vedľa.Tak sme teda odišli do mesta.Boli sme sa najesť.Pozvali sme aj Marcusa.Všimol si na Tinusovi ten šibalsky vyraz v očiach a zasmial sa.Keď sme sa naobedovali rozlúčili sme sa s Marcusom.Už bolo celkom neskoro a tak som mu povedala že už pôjdem na hotel. "A to ti nebudem v noci chýbať ? " Pousmial sa.Bolo mi jasne že by chcel ostať na hoteli somnou.Suhlasila som .

Sen MMerkyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz