Kam to ideme ?

327 33 0
                                    

Prišli sme ku mne domov a ako vždy zasadli ku mobilom.
Taka ta rutina pozerania instagramu a spamovanie na ostatných sociálnych sieťach.
Naraz nam obom zapípal mobil.
Prišiel nam e-mail od nášho triedneho učiteľa " to zas budu určite nejake hot novinky " zasmiali sme sa.
"Počkať nie to si robi srandu ! "
Cela naša trieda a samozrejme s ňou aj my odchádzame zajtra do Nórska na sústredenie.
Nie že by som sa netešila ale mam popravde obavu že mi tam bude Marcusa všetko pripomínať.
Potom sme sa s Tinou rozlúčili a obidve sa pomaly začali baliť na zajtrajší odchod do Nórska.
Viem asi by som to prave mala oznámiť na všetkých sociálnych sieťach ale nechcem aby to niektorý ľudia pochopili tak trochu že idem za Marcusom.
Jediný dôvod prečo tam vlastne idem je Thomas a Tina.
Ani neviem ako a zaspala som.

Odchod do Nórska

Prvý krát som vstala načas povedzme si pravdu to je už u mna hotový zázrak.
Obliekla som si pohodlne oblečenie na cestu a zbalila posledné potrebné veci do kufra.Už iba rýchle raňajky a môžem vyraziť povedala som si pre seba.
Vyšla som z domu a objala sa s Tinou a Thomasom ktory ma tam už čakali a spoločne sme sa vybrali ku zastávke kde nas mal autobus vyzdvihnúť.
Nastupili sme do autobusu a zistili že už su voľne len sedačky po dvoch čiže nastal problem kto si s kým sadne.
Ani som si to neuvedomila a zrazu som sa ocitla na mieste pri Thomasovi.
A môže sa začať niekoľko hodinová cesta pred nami.
Najprv sme počúvali hudbu potom sme spali a na záver pozerali filmy.
"Konečnee " zakričali sme všetci a vystúpili z autobusu v nádhernom Osle..
Tak už chápem o čom chlapci vtedy tak dlho rozprávali ..Je to tu naozaj nádherne.Z premýšľania ma vytrhol učiteľov krik že už sme mali byt dávno na ceste do hotela.Bolo to naozaj zaujímavé na každom rohu vidiet nejake dievča s ich merchom.Neskor sme sa už konečne ocitli na hotelových izbách.Unavena som sa hodila do postele a zaspala.

Sen MMerkyWhere stories live. Discover now