Sedeli sme stále v aute vo chvíli ticha a čakali na príchod mojej mamy.Ja som sa len dívala do okna.Marcus stále upieral pohľad na mna a ja som už nevedela kam sa pozerať aby som sa mu nepozrela do oči.Pozrela som sa naňho a taktiež mal slzy v očiach.Nebol to už ten usmiaty Marcus.Tiež pozeral von oknom a stekali mu slzy po tvári ako aj mne.Mama už sa vrátila a mohli sme pokračovať v ceste domov.Keď sme prišli hneď ako prvá som vybehla a ponáhľala sa do izby.Aby som sa mohla zavrieť a nemyslieť naň.Prečo sa toto muselo stať a ešte k tomu na Valentína ? Všetko to pokazil.
Hodila som tuto fotku na instastories.Veľa fanúšikov sa zaujimalo o to čo sa deje ale nemala som náladu im vysvetľovať nič.Tinus mi vtrhol do izby a schmatol ma za ruku a ťahal do ich izby.Pustil video na notebooku o našom kamarátstve s Tinusom.Spravili ho ich fans tak som nenamietala si ho pozrieť.Bolo to nádherne video usmiala som sa a on mi úsmev opätoval.Znova som išla späť do mojej izby a na odchode som vrazila do Marcusa.Vyzerali sme ako nejaký depresívny pár ktory keď sa náhodou niekde stretol tak sme obidvaja mali slzy v očiach.Ako som mu mohla tak veriť ? Nabrala som odvahu a rozhodla sa že mu to pôjdem všetko vyjasniť priamo do oči.Vošla som k nim do izby a začala naňho kričať.V tom sa mi zatočila hlava a ja si pamätám už len ako som pomaly padala k zemi.
Pomaly som sa porozhliadla okolo seba a videla priestory nemocnice v izbe sedeli oproti moji rodičia a za dverami som videla stať Marcusa.Ževraj som odpadla z vystresovania ani sa nečudujem.Chvilu som sa rozprávala s rodičmi a potom odišli domov.Hneď po nich vošiel do mojej izby Marcus.
"Nebolo to v tej škole tak ako si myslíš " jasnee a ako to potom bolo ? "To dievča je naša fans a ako som kráčal z hodiny za tebou tak sa na mna vrhla snažil som sa brániť ale v tom si tam prišla ty"
"Potom si mi to pekne vrátila s tym Thomasom."
Odpustiť mu alebo neodpustiť to bola moja otázka ?
Teraz vam dávam možnost pokračovania napíšte či mu má Melina odpustiť alebo nie ..😊
Inak prajem vam všetkým pekného Valentina 💖
STAI LEGGENDO
Sen MMerky
Storie d'amorePríbeh o dievčati menom Melina ktorá stretne svojich idolov a jej život sa zmení v ten osudný den 💕