Budím sa na vybrovanie telefónu.Otvorla som správu bola od dievčat s ktorými som bola prvý krát na koncert chlapcov.Veľmi dlho sme sa nevideli a kopu veci sa za tú dobu stihlo udiať.Dievčata navrhli či by sme nedali dnes stretko v Bratislave na dva dni.
Ale čo Marcus ? Je to dosť divný pocit nechať ho tu s našimi dva dni.Chcela som vediet jeho názor a tak som bez zaváhania vtrhla chlapcom do izby.Marcus ešte spal.Chcela som ho zobudiť ale márne..stiahol ma k nemu do postele.Povedala som mu o tom že či by to bolo v pohode keby som teda išla preč na tie dva dni.Pozrel sa na mna a odpovedal že "Chýbaš mi už teraz a to si ešte ani neodišla."Pritulil sa ku mne v posteli a ja som ucítila chvenie v celom mojom tele.
Za dve hodiny mi ide autobus do Bratislavy.Mam všetko zabalené ale stále mi vŕta hlavou či robim správne.Stojim pred autobusom opretá o kufor a čakám.Ešte že ma mama doviezla na stanicu inak by som to nestihla.Ale s nami prišiel na stanicu aj Marcus.Ako som tam tak stála uvidela som ako vybieha z auta a beží oproti mne.Posledny krát sme sa objali a dokonca sme spojili aj naše pery dohromady ale Marcus zapojil po chvíli aj jazyk.Moja mama o našom bližšiom vzťahu netušila..musel to byť pre ňu šok sledovať nas z auta.Už nastupovali posledný ľudia a tak sme museli túto úžasnú eufóriu ukončiť.Celá cesta trvala tak dve aj pol hodiny takže som celu cestu komunikovala s dievčatami.Keď som vystúpila z autobusu zbadala som ich všetky.Rozbehli sme sa všetky oproti sebe a pri náraze do seba sme popadali na zem.Izby na hoteli sme mali už dopredu objednané takže sme už nič nemuseli riešiť.Potom sme sa začali rozprávať a baby chceli vedieť všetky podrobné opisy ako sme na tom s Marcusom.Všetko som im do bodky vyrozprávala ukázala všetky fotky.Myslim že boli z toho dosť mimo.Ved predsa o tomto sme vždy každá z nas snívali.Rozhodli sme sa že zajtra spravíme Meet and Greet pre našich fans a pobrali sme sa spať.
أنت تقرأ
Sen MMerky
عاطفيةPríbeh o dievčati menom Melina ktorá stretne svojich idolov a jej život sa zmení v ten osudný den 💕