💖My king 💖

691 55 2
                                    

A je tu ráno.Vstala som a ucítila ako si ma Marcus obzerá tými jeho nádhernými očami.Pritiahol sa ku mne a objal ma.Ležali sme takto asi 10 minút.V tom mu zazvonil mobil.Bol to manažér.Musel to zdvihnúť.Hneď ako dorozprával tak mi Marcus ozámil že dnes má rozhovor v rádiu s Tinusom.A že či pôjdem s ním.Súhlasila som síce ma desil pocit stretnúť sa s Tinusom po tom všetkom.Vyliezla som z postele a v tom ma Marcus znova zhodil na posteľ "Ale mne sa ešte vstávať nechce".Ležala som na ňom a potom sme sa začali bozkávať.Znova som sa pokúsila z postele odísť ale už úspešne.Pripravila som sa čakala na Marcusa aby sme spoločne mohli odísť do rádia.Ako sme vošli do rádia mala som vážne divný pocit.Všetci redaktori a kameramani upreli môj pohľad na mna.Marcus ma stále držal za ruku.Myslím že ich vyvádzalo z mieri čo medzi mnou a Marcusom je.Potom sa začal rozprávať po nórsky s oststnými ľudmi ktorých som vôbec nepoznala ale pritom sa dívali na mna.Čakala som a zrazu Marcus pribehol za mnou "Ja to nedokážem"..Čo sa deje ? povedala som mu so strachom v očiach."Si taká nádherná že sa nedokážem na teba prestať pozerať".Naklonil sa objal ma.V tom prišiel aj Tinus podišiel k nám a pozdravil ma.S Marcusom sa objali.Bolo to strašne zlaté.Asi pol hodinu som čakala kedy skončí rozhovor.Chlapci vyšli z dverí a Marcus mal na sebe ten šibalský výraz.
" Čo keby sme išli niekam do kina ?" Súhlasila som a tak sme už aj mierili do kina.Vybrali sme si horor.Hľadali sme svoje miesta v sále a mala som pocit akoby sa všetci dívali len na nás.Ten film bol fakt  extrém .Ku konci filmu bola scéna ktorá ma dosť vydesila a tak som omylom zmačkla Marcusa za lítko.Potom nehorázne zčervenal a začal sa smiať.Áno vážne stalo sa to.Mala som chuť vybuchnuť od smiechu ale bolo mi to trápne.Film skončil a my sme ruka v ruke odišli naspäť na hotel.Zajtra už zas bude všetko inak.Čas vrátiť sa na Slovensko.Bez Marcusa bez jeho úsmevu bez jeho hlasu..

Bez Marcusa bez jeho úsmevu bez jeho hlasu

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Zajtra to bude ťažké povedať si to "Ahoj"

Sen MMerkyTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang