Ráno som sa zobudila v objatí Marcusa.Čo sa to zase stalo.Moje pocity boli dosť zmiešané.Celý čas som mala oči na ňom ako spí.Bol taký zlatý .V tom sa na mňa usmial.Akoby sa vo mne niečo prelomilo.Začala som ho brať viac ako kamaráta.Všimol si môj zamyslený pohľad.Hneď na to povedal že má pre mňa prekvapenie.Nevedela som vôbec čo ma čaká.Obliekla som sa skoro ako vždy..samozrejme som si obliekla moju ružovú mikinu.Vyšla som z dverí izby a pozrela som sa na Marcusa.Ako vážne ? Áno obidvaja sme si obliekli ružové mikiny.Ten jeho úsmev ma privádzal do šialenstva.Kráčali sme z hotela.Zrazu pred nami stála kopa novinárov a faniniek ktorý si nás fotili a natáčali.Jedno dievča sa Marcusa spýtalo kto som.Čakala som od Marcusa odpoveď že som len fans a že som len náhodne prechádzala okolo.Jeho odpoveď bola celkom iná.V tom ma Marcus pritisol k sebe a naše pery sa spojili pred stovkami novinárov a fanušičiek.Ostala som zarazená uplne k zemi.Asi minútu ostali naše pery spojené.Potom ma pustil.Moje srdce mi znova išlo explodovať.Bolo to úplne iné ako s Tinusom.Marcusa reálne milujem.Chytil ma za ruku a utekali sme k taxíku ktorý nás už čakal.Marcus ešte po nástupe otvoril dvere od taxíka a zakričal "She is my girlfriend"Mohol on toto práve spraviť ? Stále som bola z toho mimo čo sa mi pred chvíľou stalo.V taxíku zavládlo ceľkom trápne ticho.Chytil ma za ruku.Vystúpili sme z taxíka pred obchodným centrom.Viedol ma tam k lavičkám a ja som si sadla.On si sadol oproti mne a začal ma fotiť.
Potom vstal a postavil sa predomňa.Začal spievať pesničku Without you pred celým obchodným centrom a díval sa mi do očí.Bolo to také roztomilé.Veľmi ma to dojalo a tak som sa mu hneď hodila do náruče.Ruka v ruke sme sa prechádzali cez nákupné centrum.Asi každú minútu si nas fans fotili.Ale Marcusovi to bolo jedno.
"Chcem im ukázať že som konečne štastný"povedal.A tak sme odišli znova na hotel.Zapla som mobil a pozerala sociálne sieťe.Mala som tam strašne veľa správ a fotiek z nákupného centra.Pridala som fotku na Instagram.Boli tam hrozne milé komentáre.Z izby zamnou pribehol Marcus a objal ma.A zašepkal mi "You're my princess".Bola som na pokraji roztopenia sa.A tak som sa začala nehorázne smiať.Marcus ma zvalil na postel a začali sme sa smiať obidvaja.Navzájom sme sa šteklili.To som ale netušila že Marcusa pochytí duch zkrašľovania.Vybral linku na oči a pokreslil mi tvár.
Rýchlo som mu to oplatila a začala ho štekliť.Keby nás niekto sledoval myslel by si že nám to úplne preskočilo.Na dnešný den už nikdy nezabudnem.Pritulila som sa k jeho hrudi a zaspala.
YOU ARE READING
Sen MMerky
RomancePríbeh o dievčati menom Melina ktorá stretne svojich idolov a jej život sa zmení v ten osudný den 💕