Je mi fajn aj bez teba

465 49 0
                                    

Zobudila som sa na zvonenie telefónu.
Bola to Tina rýchlo som sa za ňou vybrala pred hotel.
V živote sme sa pred tým nevideli proste internet friends.Proste vždy si mame čo povedať a mame toho strašne moc spoločného.
Rozbehla som sa oproti Tine a objali sme sa a kričali ako zmyslov zbavené.
Vybrali sme sa ku mne do izby.
"Ten let bol fakt hrozný" smiali sme sa na cely výťah zatiaľ čo mi Tina rozprávala jej príhodu z lietadla.Prišli sme ku dverom a ja som hľadala kľúče v tom sa otvorili dvere v izbe naproti nám.
Zase idú hrať futbal poznala som to.Asi ide znova olizovať tu istú babu čo minule.
Ani som sa naňho nepozrela nemala som dôvod.
"Ahoj Tinus" objala som Tinusa ten ma vždy vedel pochopiť presne tak ako Tina.
Keď sme vošli do izby hneď som jej všetko čo sa stalo pred tým než prišla vyrozprávala.
"Musíš mu to proste nejako vrátiť " stačí že sa budeš tváriť že to s tebou nič nerobí že si proste šťastná aj bez neho"
Tina tak ty si proste odborník na vzťahy zasmiala som sa a prikývla hlavou na znak toho že s tym nápadom súhlasím.
Rozhodli sme sa že pôjdeme do mesta na nákupy.
Popravde moja peňaženka plakala už po druhom obchode.
Všetky nákupy sme zakončili v čínskej reštaurácii.
Vošli sme do hotela a naschvál keď sme išli okolo ich izby sme sa strašne začali smiať.
Zbytok včera sme strávili točením musically a pozeraním filmov.Nemohla som zaspať a tak som ešte rozmýšľala čo bude o dva týždňe keď sa skončí dovolenka ? Prečo sa vlastne toto všetko stalo ?
Ani neviem ako ale únava ma zmohla a ja som zaspala.

Sen MMerkyDove le storie prendono vita. Scoprilo ora