Is it over? I just gotta know
Cause I'm reaching, but where did you go?
Tears are falling, while I'm calling
Can't make it alone, no
It's so silent, nobody's home..
Vážne som neni schopná si zmeniť inú pesničku na budíku ?
Už si ho proste za každú cenu nechcem pripomínať ale to proste nejde totiž chyba mi.Čo asi tak teraz robí ? Okej mala by som s tým uvažovaním prestať a ísť sa radšej naranajkovať.Ako vždy ovsené vločky s jogurtom to som proste ja.Potom som vybehla do izby a hľadala nejaký vhodný outfit.Vyšla som z domu a v tom som zbadala Thomasa proste najlepši kamarát akého si možte priať vždy keď ho potrebujete je tu pre vás.Všetko som mu vyrozprávala cestou do školy.To znie ako nejaká romantická telenovela zasmial sa Thomas.Pred školou sme sa ešte odfotili je predsa dôležité uchovať si spomienky.Mali sme kratšie vyučovanie čo nas uplne mega potešilo."Tak čo podnikneme ?"
Prepáč ale dnes nemám vôbec náladu na nič.Stale ma trápi Marcus.
Vybrala som sa domov kde som hned skontrolovala sociálne sieťe.
Asi 10 správ od Tinusa s tym že či som v pohode priletela ma dosť potešili.Tinusa mam hrozne moc rada vždy bol ten typ starostliveho kamaráta čo sa v dnešnej dobe dosť cení.
Do komentáru pod najnovšiu fotku s Thomasom mi prišla otázka "is that your boyfriend ?" Odpovedala som že je to len kamarát.
Okej ešte sa zbaviť tej hromady domácich úloh a môžem ist spať.
Slovenčina znela celkom zaujímavo "napíšte slohovu prácu o vašich terajších letných prázdninách"
Jasne viete čo " na letisku mi hneď druhý den dav fanúšikov M&M uplne poškodili ruku.Potom som začala randiť a neskôr začala choďit s mojim idolom ktory ma po týždni podviedol pred vlastnými očami.." Čo k tomu dodať proste najlepšie prázdniny
Jasne tak s týmto by som asi neuspela.
Tak som si take slohovky vyhľadala na internete a trochu ich pozmenila a z každej niečo vybrala.
Nachystala som si veci na zajtra a vybrala sa spať.
ESTÁS LEYENDO
Sen MMerky
RomancePríbeh o dievčati menom Melina ktorá stretne svojich idolov a jej život sa zmení v ten osudný den 💕