Zobudili sme sa.Marcus bol taký hrozne zlatý aj keď spal tak som sa naňho stale nevedela prestať pozerať.
"Dobre ráno" otvoril tie jeho nádherne hnedé oči v ktorých som sa uplne rozplývala a dal mi pusu na líce.
Už budem musieť ist na izbu smutne som sa naňho pozrela a zdvihla sa z postele.
V tom ma Marcus zvalil naňho "ale mne sa ešte nechce vstávať" obidvaja sme sa začali smiať.
Tinus vošiel do izby a pozeral sa na nás štýlom že čo tu robíme muselo to vyzerať fakt divne.
"Dobre ako vidím hotel ste nerozbili" zasmial sa Tinus a zavolal nas k raňajkám.
Chlapci ale už vážne budem musieť ist naspäť na izbu.Pišeme si povedala som Marcusovi a naše pery sa spojili.
"frajeriiii" všimla si nas mala Emma ktorá pribehla z izby sa naranajkovať.
Odišla som a ponáhľala sa na svoju izbu.
"Ahooj ho bolo ? " hned po príchode namna rodičia vysypali otázky.
Odpovedala som im že Gunnarsenovci su hrozne super a že by sme sa s nimi mohli vydať častejšie.
Vybrala som sa do izby a sadla si na posteľ.Dlho som nenapísala dievčatám tak som sa rozhodla im všetko vyrozprávať.Hrozne mi to priali čo bolo od nich strašne milé.
Chcem aby tieto prázdniny trvali večne povzdychla som si.
Prišla mi správa od Marcusa
Marcus : pozri von oknom ❤️
V okne stal Marcus a ukazoval na futbalovú loptu s nápadom si isť niekde zahrať futbal.
Prikývla som a išla sa prezliecť do niečoho pohodlnejšieho.
Vyšla som z izby a znova sa pozdravila s chlapcami.
Vieš že ta dnes znova porazím ? usmiala som sa.
Prišli sme na ihrisko a skúšali rôzne triky s loptou.
Tak čo dáme si prvý zápas ? Navrhla som a začali sme hrať.
Asi po desiatich minútach som si všimla na tribúne nejake dievčata divne na nas pozerali.
Okeej dáme ďalšie triky ? Nevnímala som nič iba loptu pred sebou ako som sa rozbehla cítila som ako som nad nohami stratila rovnováhu a padala k zemi.
Počkať kde je Marcus ? Bolo mi to divne že si ma vôbec nevšimol.
Môj pohľad padol znovu na tribúnu.
Tento raz tam už nesedeli tie baby samé.
Prečo ? Povedala som si keď som zbadala Marcusa ktorý sa bozkáva s jednou z tých báb.
Nahrnuli sa mi slzy do oči vstala som zo zeme a rýchlo utekala preč.
Neviem možno som dúfala že bude zamnou bežať a bude mi to chcieť vysvetliť.
Vbehla som do izby a silno búchla dverami.
"Všetci su rovnaký"
Rozhodla som sa napísať dievčatám že aspoň tie ma pochopia.Ako vždy celkom mi zlepšili náladu.
Tina mi napísala že príde zamnou.Bola som jej hrozne vďačná.
Po pol hodine si Marcus namna vôbec asi zázrakom spomenul.
Rozbehla som sa za nim na izbu že mu to všetko hodím pred oči.
Otvoril dvere a nechápavo pozeral "prečo si to spravil ? Ja som ti verila ! Už ta v živote nechcem vidieť ! " hystericky som kričala a plakala zároveň.Potom som mu búchla do hrude a rozutekala sa naspäť do izby.
Vážne ma musi sledovať ? rýchlo som zatiahla žalúzie na oknách a vypla svetlo.Lahla som si do postele a snažila sa zaspať.Tešim sa zajtra na Tinu veľmi si spolu rozumieme.
Zavrela som oči a zaspala.
YOU ARE READING
Sen MMerky
RomancePríbeh o dievčati menom Melina ktorá stretne svojich idolov a jej život sa zmení v ten osudný den 💕