Marcus ja nikdy som na teba nezabudla..
Marcus
Neveril som tomu čo prave povedala.Tak moc mi chýbali tie jej objatia.Proste milujem ju.Melina
Asi 10 minút v kuse sme tam stali a obijmali sa ako keby sme sa už nikdy nechceli pustiť.Popravde už ho nikdy nechcem stratiť.Po chvíli ticha sa naše pery spojili a obidvaja sme začali spolupracovať.Bolo nam jedno koľko ludi na nas či koľko ludi si nas fotí alebo nahráva.Obidvaja sme si totiž priali aby tento moment nikdy neskončil.
Po tom ako sme sa od seba odtrhli spojili sme naše ruky a Mac ma odviedol ku ich stánku.
Ked sme tam prišli všetci nahodili dosť prekvapený vyraz.
Keď nas zbadal Tinus hned sa za nami rozbehol a obidvoch nas objal.
Netrvalo dlho a všetci jeho kamaráti sa okolo nas zbehli a začali nam gratulovať.Bol to fakt zaujímavý pocit no neskôr sme sa im už naozaj vytratili.
Sadli sme si na lavičku a zadívali sme sa jeden druhému navzájom do oči.
Akoby od nas cela ta minulosť odišla a boli sme tu jeden pre druhého pre prítomný okamih.
Všetko sme si v pokoji vyrozprávali a zabudli na všetko.
Myslim že každý si zaslúži druhu šancu.
Alebo aspoň ten menší zázrak ?
Môj zázrak bol Marcus.. presnejšie vsetky tie okamihy s nim.
Najskôr ten môj sen z lietadla neskôr zoznámenie sa s mojimi idolmi a potom to čo nikto nečakal moj idol sa stal mojou druhou polovičkou.
Toto všetko bol môj zázrak.
A takto môj Sen MMerky konči .Ľudia je to tu ! Oficiálny koniec tejto knihy.Hrozne moc sa vam chcem poďakovať za tu úžasnú podporu a aktivitu 🙏
!!!! TAKŽE SOM SA TERAZ NA KONCI ROZHODLA SPRAVIŤ MENŠIE Q&A ❤️ OTÁZKY PÍŠTE TU DO KOMENTOV !!!
Ešte raz jedno veľké Ďakujem ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen MMerky
RomantizmPríbeh o dievčati menom Melina ktorá stretne svojich idolov a jej život sa zmení v ten osudný den 💕