Zobudila som sa a hľadala Marcusa po izbe mojimi ospalými očami.Ale nikde nebol odišiel bez rozlučenia..ostala som celkom sklamaná.Všetky sme sa pobalili a mohli sa zase rozlúčiť.Boli to naozaj najlepšie dva dni všetky sme sa zasmiali a rozdelili sa pri stanici.Sedela som vo vlaku a rozmýšľala ako zvládnuť tie tri dni bez Marcusa.Ten vlak sa dnes trepal uplne pomaly..je to ako nekonečna cesta.Uživala som si pohľad z okna a nemohla sa dočkať príchodu domov lebo som bola strašne unavená.Prišla mi správa od Marcusa.
Marcus : Babe..chýbaš mi strašne moc
Melina : Marcus chýbaš mi tiež..tvoje objatia,tvoje pery,proste všetko
Marcus : Neboj sa vidíme sa čoskoro..naozaj skoro
Melina : Ako skoro ? chcem ťa mat pri sebe teraz
Marcus : Hmmm..presuň sa o jeden vagón dopredu číslo 34
Melina : babee ideem tam ❤️
Žeby vážne Marcus neodišiel kvôli mne ? Nevedela som čo čakať..Bola som úplne mimo toho čo ma čaká.Prešla som a hľadala číslo 35.Naozaj tam sedel.Zbadala som Marcusa vysmiateho s mobilom v ruke.Tiež ma zbadal a rozbehli sme sa oproti sebe.Skočila som oproti nemu a okolo pásu som mu obmotala nohy.Všetci ľudia pozerali len na nas.Vrátili sme sa naspäť teraz už spolu na moje miesto.Mali sme pre seba voľne celé kupé.Bola som v šoku a nevedela čo skôr povedať.Marcus sa mi pozrel do oči "Naozaj si si myslela že by som ťa tu nechal samu den pred narodeninami ?"
Počkať vážne ja mam zajtra narodeniny až teraz som si to uvedomila sladkých 15 rokov.Veľmi ma to dojalo čo povedal a tak sme sa silno objali.Ležala som mu na ramene a objímali sme sa tak sme trávili našu cestu.Rozhodla som sa že pridám nový snap.Marcusovi zapípal mobil.Zasmiala som sa lebo som zistila že ma zapnuté upozornenia na každú moju novú fotku.Vlak zastavil a my sme prišli do stredu nástupištia.Zbadala som Tinusa..stal tam.Myslela som že nas chcel s prekvapiť že nas príde počkať tak som Marcusovi nič nepovedala.Odchadza ? prečo ? Videla som už len ako si za rohom utiera slzy z tvare.Čo sa mu stalo ? Bola som radšej ticho nechcela som zbytočne niečo roznášať.S Marcusom sme si zavolali taxík a ja som celu cestu rozmýšľala nad tým čo sa stalo Tinusovi.Dufala som že sa to doma všetko dozviem.
Čo myslite vy ? Prečo Tinus odišiel zo stanice s plačom ?
Napíšte do komentára ❤️ Ten kto sa trafí prvý spomeniem ho v najnovšom dieli .. Beriem prvých dvoch 💜
YOU ARE READING
Sen MMerky
RomancePríbeh o dievčati menom Melina ktorá stretne svojich idolov a jej život sa zmení v ten osudný den 💕