Neverila som tomu čo sa práve deje ako to je možne že idem zo svojimi idolmi na bowling ? Skoro som dostala zástavu srdca keď Marcus povedal že Slovenky su nádherne.Prišlo mi to ako keby s Tinusom o niečo súperili.
Prišli sme na bowling a hra sa mohla začať.Popravde tento šport vidím po druhý krát za môj život plus k tomu moja ublížena ruku uplne to cítim ako sa dnes ztrapnim.
Prvá hra vyzerala celkom dosť nádejne kedže som sa udržala v rebríčku druha a hneď predomnou vyhrával Tinus.
"Ooh" zkrikla som keď ma v tej ruke uplne niečo zabolelo.
Chlapci si to všimli a tak za mnou obidvaja pribehli.Marcus
Bolo mi jej hrozne ľúto.Čakal som len na to kedy sa Tinus viac pusti do hry a ja sa budem mocť nachvíľu venovať Meline.
Neviem čím to je ale vždy keď sa na nu pozriem som uplne v siedmom nebi.
"Už sa cítiš lepšie ?" opýtal som sa jej.Povedala že už je to v "pohode" ale myslim že všetci chalani vedia že keď baba povie že je v pohode nikdy to tak nemysli.
"Nechceš odprevadiť aspoň na hotel ?"
vážne som sa potreboval dostať z dohľadu Tinusa.Vyzera to tak že sa nam zapáčilo to iste dievča.Melina
Bola som hrozne vďačná že sa o mna Marcus takto zaujíma.Všetci traja sme sa spoločne vybrali naspäť na hotel.Stali sme na chodbe a potom som sa s obidvoma objala.Marcus ma držal v objatí asi dve minuty.Popravde mi to vôbec neprekážalo.
Čo ak sa môj sen stáva pomaly realitou ?
Vošla som do izby a prezliekla sa do pohodlnejšieho oblečenia.A ešte raz si v hlave premietla čo sa mi to dneska vlastne stalo.
Zapípal mi mobil a prišla mi sprava od Marcusa "zajtra sa vidíme o 11:00 budem ta čakať"
Počkať ťo vážne mam ist s mojim najväcším chlapcom mojich snov zajtra sama von ?
Rýchlo som mu odpísala "jasne vidíme sa "
Potom mi znova zapípal mobil Marcus mi nastavil prezývku Melina my crush ❤️
"Teraz si sa uplne nádherne usmiala" počkať čo ako si to videl ?
Mame izby vedľa seba a odmietam sa ti prestať dívať do okna kým nepôjdeš spať vieš že musíš vela odpočívať kvôli tej ruke.
Rozhodla som sa že si pôjdem fakt ľahnúť zajtra musím byt fit.Moc sa mi nechcelo dariť spať ale nakoniec som to vyhrala a zaspala som.
YOU ARE READING
Sen MMerky
RomancePríbeh o dievčati menom Melina ktorá stretne svojich idolov a jej život sa zmení v ten osudný den 💕