Ráno som vstala a nachystala sa do školy.Išla som sa naranajkovat a potom som sa hneď ponáhľala do izby aby som sa prezliekla.Nakoniec som si vybrala tento outfit.
Vzala som si už len tašku a vyrazila rýchlim krokom z domu.Pred školou ma už čakala Polly.Vošli sme do školy a v tom sa všetky pohľady upreli na mna,cítila som sa fakt divne ale s tým nič nenarobím.Prvá hodia znova Chémia to bude určite zase veľa "zábavy."
Učiteľka vošla do triedy a oznámila nam že dnes budeme mať voľnejšiu hodinu lebo nám chce predstaviť nových žiakov.Niekto zaklopal a už mi bolo jasne komu patrí ten hlas.Všetky dievčata z triedy sa na mna otočili a Thomas taktiež.Najradšej by som sa za Marcusom rozbehla a objala ho ale myslim že by to učiteľka moc nepochopila.Najprv vstúpil prvý to triedy Marcus a potom Tinus.Videla som mu na očiach ako si premeriava celu triedu a hľadá ma.Potom sa naše pohľady stretli a ja som sa len usmievala ako blázon.Tinusa posadila k Polly.
"A Ty Marcus si sadni k Meline lebo ta ochvilu už vyzlečie pohľadom" dopovedala učiteľka a všetci sa chytili do obrovského smiechu.Sadol si ku mne.Tak som ho chcela objať ale nemohla som musela som čakať do zvonenia.Chytil ma okolo pasu a tak sme sedeli celu hodinu.Zazvonilo a učiteľka prišla za Marcusom a pýtala si autogram pre jej vnučku.Rozhodla som sa že ho počkám na chodbe.Ako som kráčala z triedy tak z lavice vybehol Thomas silno ma stiahol za ruku a ťahal ma na chodbu.Nemohla som sa vôbec brániť.Situáciu využil a pritisol ma k skrinkám a začal ma bozkávať.Kričala som aby prestal ale všetci len sledovali to divadlo a nechceli mi pomôct.Vybehol z triedy Marcus a ztrhol ho preč odomna.Objali sme sa a ruka v ruke sme odišli do spoločenskej miestnosti kde sme mohli tráviť všetci žiaci prestávky.Vyzeralo to tak že sme tam sami pritiahol ma k sebe a zamkol dvere.Začali sme sa bozkávať a nevedeli sa od seba odtrhnúť veľmi mi to chýbalo.V tom som ucítila Marcusovu ruku pod mojim tričkom s ktorou klesal stále nižšie a nižšie..nečakala som to a tak som pomerne hlasno zavzdychala do jeho ucha.
"Prečo mi toto robíš ? " zavzdychal tiež a ukázal na vystúple miesto na jeho rifloch.Obidvaja sme strašne sčervenali.Ked chcel Marcus zosunúť svoju ruku nižšie.Zazvonilo a tak musel prestat.Vybehli sme zo spoločenskej miestnosti a rýchlo vbehli do triedy.Obidvaja červený na lícach sme sa snažili vyhovoriť učiteľke že sme meškali lebo som Marcusovi ukazovala priestori školy.Sadli sme si do lavice a všímali si pohľady na nas.Otočil sa na nas Tinus a vyzeral že v sebe udržuje totálny záchvat smiechu.Myslim že vedel o čo išlo..veď predsa vie odhadnúť svojho brata.Tak podobne pokračovali hodiny a ja som sa nemohla na Marcusa ani pozrieť lebo mi ma hneď okrikovala učiteľka.Zobrala som si všetky veci zo skrinky a s Marcusom sme sa vybrali domov.Moji rodičia súhlasili aby ten mesiac bývali chlapci s nami.Už sme nemuseli nič skrývať a tak sme ruka v ruke kráčali domov.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Sen MMerky
RomancePríbeh o dievčati menom Melina ktorá stretne svojich idolov a jej život sa zmení v ten osudný den 💕