Last day

667 55 6
                                    

Je to tu posledný den s Marcusom.Najradšej by som tu ostala celý život ale to sa nedá.Ešte raz som sa mu pozrela do oči a premietala si v hlave všetko to pekné čo sme spolu za posledné dni zažili.Prišlo mi úplne do plaču bolo to hrozné len pomyslieť na to že budem niekoľko tisíc kilometrov od niekoho ako Marcus.Zobudil sa a usmial sa na mna.Bol tiež celkom smutný.Myslim že v hlave mal to isté čo ja.Aaaah už musím vstať za hodinu a pol odlietam.Obliekla som sa a nahádzala všetky svoje veci do kufra.Bolo to ťažké udržiavať v sebe všetky tie pocity."Tak čo ideme ?"
Pozrel sa na mna so slzami v očiach.Prikyvla som a odišli sme z hotela na letisko.Ale odlietam len ja.Prišli sme pred letisko a dívali sa na seba obidvaja s uplakanými očami.Ten pocit odísť a nevidieť nejakého človeka potom už nepredstaviteľne dlhu dobu.Marcus mi podal list a povedal že si ho mam otvoriť až v lietadle.Potom sa naše pery spojil a začali sme sa bozkávať.Obidvaja sme nechceli aby to skončilo.Z letiska vybehlo mnoho dievčat a začali strašne kričať a utekali oproti nám.Ochranka Marcusa stiahla a utekali rýchlo do auta.Ja som tam len ostala stať so slzami v očiach a nechápala čo sa prave stalo.Všetko dôležité čo som mu ešte chcela povedať náhle zmizlo.Vstúpila som do letiska a nastúpila na svoje lietadlo späť na Slovensko.Asi pol hodinu som len pozerala von oknom a sledovala ubiehajúcu diaľku od Marcusa.Spomenula som si na ten list čo mi dal.Otvorila som tašku a vybrala list.Bol tam papier v ktorom bola naša fotka.Tie myšlienky v mojej hlave nevedeli prestať.Už tam len dokola behali moje spomienky na začiatok tohto príbehu.Veď kto by to bol povedal že toto zažijem ? Vystúpila som z lietadla stala som si pred tabuľu s príletmi všetkých lietadiel.Ešte raz som sa zhlboka nadýchla a so slzami v očiach povedala "Zbohom Marcus"..

Toto je koniec príbehu 😭..Dúfam že sa vam páčil ❤️ určite čoskoro čakajte nový príbeh s M&M

Sen MMerkyWhere stories live. Discover now