**Alıntı**

824 70 28
                                    

Karanlık bir zamanın bilinmeyen sokaklarında ilerlerken korkunç bir kaza olur. Genç kız kaybolduğu o sokağın herhangi bir lambasının altında hıçkırarak ağlıyorken genç bir delikanlı endişeli yüz ifadesiyle ona yaklaşır.

Dizleri arasına gömdüğü kafasını kaldırırken ince beline kadar inen saçlarının ahenkle rüzgâra eşlik etmesiyle hafif sağa doğru sallanan saçlarını eliyle düzeltir.

Birisinin ona yaklaştığını gördüğünde ayağa kalkar ve korku dolu gözlerinden birer damla yaş akar. Yanaklarında ısrarla istila eden taneler daha hızla akmaya devam ederken oğlan adım atmayı bırakır. Çünkü Genç kız arkaya doğru adım atmış, gelirsen kaçarım duruşunu takınmıştı.

Yutkundu genç delikanlı ve kıza öyle bakıyordu ki sanki canından bir can karşısında duruyordu.

Genç kız hafızasını yitirir, o gece ve ondan önce olan tüm olayları... Adını, varlığını ve hatta yüzünü bile.

Oğlan Amerika da eğitim almış bir dedektiftir. Lakin işini yapmak için Türkiye'yi ana vatanını seçmiştir. Geldiği akşam ağlayan bir kızı görmesi ve onun kaçmasıyla kaybetmesi onda soru işaretler uyandırmıştır. Kulağa çılgınca gelen bir arayışa atılan genç delikanlı onu bir kuyuda ölmek üzereyken bulur.

Hafızasını yitiren genç kızın o hale neden geldiğini araştıran dedektifin ilk işi belli olmuştur.

Kuyu Prensesi

İlk Davam: Kuyu PrensesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin