...
Hayat ölümün yankısından meydana gelmiş bir savaş alanıdır. Yaşayanları ise bu arenanın savaşçıları ve attıkları her adım nefes alma arzusundan ziyade birbirine tutunma çabasından kaynaklanıyor. Yaşanmış olan her olayı tekrardan düşünelim. İçine girdiğimiz bu karanlık ve bir o kadar gizemli olayların düğümünden kurtulmamızın tek yolu düşüncelerimizi aşmaktan geçiyor.
Dedektifin geldiği gün bilim adamı ve ailesi suikastla karşı karşıya gelmiş ve o esnada başka bir grup tarafından engellenmeye çalışılmıştır. Bu girişim başarısız olmuş ve hayatta sadece Ceylin Demir kaldı. Serdar Demir'in kızı olan Ceylin'de çok önemli bir bilgi bulunmaktadır. Bu bilginin bulunması Rusların Serdar Demir'i zorla çalıştırmalarıyla olsa da akıllıca olduğu sorgulanası bir adım atan Serdar Bey kızını kurban etmiştir. Rus mafyasının elinde bulunan bilgilerin kimseye aktarılmaması için kızı öldürme çabaları İngiliz mafyasının attıkları adımlar neticesinde başarısız olmasından ziyade hiç beklenmeyen bir tarafın/kişinin varlığı daha etkili olmuştur.
Kızı ilk gün kaybeden dedektif daha sonra bir kuyuda baygın olarak bulur. Yaşanan olayların ardından gizli devletleşmiş kendilerine KUZGUNLAR diyen bir örgütün kızı kaçırmalarıyla olaylar daha da sarpa sarar. Boran Duruhan genç dedektif ilk davası olması ve genç kızla kurduğu duygusal bağın neticesinde hayatını ortaya koyan bir planı devreye sokar. Mafyalarla iletişime geçmek...
İngiliz mafyasıyla bilgi alışverişinde bulunarak olayların derinlerine inmeyi planlarken: Ceylin Kuzgunların elinde ölümcül bir deneyin kurbanı olmak üzeredir...
Savaş yeni başlıyor, ölüm tınısı duyuldu ve atılan her adımda esen rüzgar yaşanacak fırtınanın habercisi. Gece çökeli az vakit olmasıyla birlikte kuzgunların dansı başlıyor. Ruhların karanlıkta kalması ise hüznün gardiyan kesilmesine neden oldu. Gözyaşı, ihanet, yalanlar, yaşanan ve yaşanacak olan her olayla birlikte Boran'ın kendisiyle olan bu karmaşık düellosuna, hazır mısınız?
UZUN ZAMANDIR YAZAMADIĞIM İÇİN KUSURA BAKMAYIN. HAKLI SEBEPLERİM VAR... HER ŞEYİ TOPARLAMAK ADINA BUGÜN BÖYLE BİR BÖLÜM YAZDIM. TABİRİ CAİZSE KİTABIMIN EN AKSİYON VE ROMANTİK BÖLÜMLERİ BAŞLIYOR. VE TABİ Kİ EN KANLI BÖLÜMLERİ DE... KAFANIZ DA ÇOK SORU İŞARETİ VAR BİLİYORUM HER ŞEYİ TEK TEK ÇÖZECEĞİZ^^ BİRLİKTE... BENİ BU SERÜVENİMDE YALNIZ BIRAKMAYACAĞINIZI UMARAK YORUMLARINIZLA VARLIĞINIZI HİSSETTİRMENİZİ İSTİYORUM...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Davam: Kuyu Prensesi
Misterio / SuspensoKaranlık bir zamanın bilinmeyen sokaklarında ilerlerken korkunç bir kaza olur. Amerika da eğitim almış bir dedektif olan genç delikanlı, işini yapmak için Türkiyeyi ana vatanını seçmiştir. Geldiği akşam ağlayan bir kızı görmesi ve onun kaçmasıyla k...