Bölüm 11

157 26 4
                                    


Büşra dişleriyle alt dudağını ısırdı ve yutkunduktan sonra Bilal'e baktı. Bilal şaşkınlık ve ne yapacağını bilememenin verdiği etkiyle derin bir nefes aldı. Sağ eliyle saçlarını arkaya tararcasına ittirdikten sonra ayağa kalktı. Genç kızın yatağının önünde eğildi ve dudaklarını ıslattı.

"Korkma geçti, sadece bir rüya."

Büşra farkında olmadan Bilal'in son cümlesini tekrarladı."Sadece bir rüya..."

Genç kız gözlerini Bilal'e doğrulttuğunda istemsizce gözlerini kaçırdı ve bakışlarını yere yönlendirdi. Genç kız kıyafetiyle oynamayı bırakıp ayağa kalktı. Bilal genç kızla birlikte doğrulduktan sonra bakışlarını tekrar ona yöneltti. Ceylin yutkunduktan sonra saçlarını arkaya attırdı ve Bilal'in gözlerine bakabilmek için başını yukarıya kaldırdı.

"Sanki gerçekmiş gibiydi. İçimi öylesine yaktı ki, hala ağlamamak için kendimi zor tutuyorum."

Büşra yatakta otururken gözleri açıldı ve üzüntünün verdiği tesirle doldu. Zar zor nefes alırken Bilal'in kızı avutmaya çalışmasını izliyor ve onu kandırıyor olduğunu bildiği için daha da geriliyordu. Büşra gözlerini kapattı ve kesik kesik nefesler almaya başladı. Gözlerinden yaşlar yanaklarına süzülürken Bilal, Büşra'ya baktı ve bakışlarını tekrardan Ceylin'e yönlendirdi. Hızlıca yataktan kalkarak odadan dışarıya çıkan Büşra, oda da sessizliğe neden oldu.

"Neden ağlıyor, o"

Başıyla kapıyı gösteren genç kız tekrardan yatağa oturdu bu sefer ayaklarını kendisine doğru çekti ve yanına uzattı. Sağ eliyle sol ayak bileğine dokundu. Dokunuşuyla kaşları çatıldı ve yutkundu. Tekrar eliyle bileğine dokunduğunda derin bir nefes aldı ve kendisine bakan Bilal'e tebessüm etti.

"İzninle canım ben hemen geleceğim."

Başıyla tamam derken hala ayak bileğiyle oynuyordu. Okşuyor sıkıyor ve tekrar tekrar eliyle orayı incelercesine bakıyordu.

Büşra odasının kapısını çarparcasına kapatırken arkasından koşar adımlarla gelen Bilal kapıyı açtı. Ayakta arkası dönük olduğunu gördü. Yavaş adımlarla ona yaklaştı ve elini omzuna koydu.

"Ağlama."

"Yalan söyledin. Bilal yalan söyledin! Her şeyi hatırladığında kızın yüzüne nasıl bakacağız?"

"Bilmiyorum..."

**********************************************

Evin kırılan kapılarını yaptırdıktan sonra tüm eşyalarını topladı. Valizini eline aldıktan sonra odasından dışarıya çıktı ve merdivenlerden inerken evde ki anıları canlandı. Burası çok uzun süredir onlara ait bir evdi. Kaşlarını yukarıya kaldırdı ve dudaklarını hoşnutsuzluğun ifadesi olarak büzdü.

Dış kapıya vardığında açtı ve kapıyı hızlıca kapadı. Kilitledikten sonra arkasına bakmadan yürümeye başladı. Düşünceler beyninde yankı bulurken geldiği günden bu yana yaşanan olayları düşündü.

Telefonunu çıkardı ve abisini aradı: Üzerine giydiği gri kapşonun önü açık olduğundan dolayı esen rüzgârda hareketlendiğinden sol elini cebine koydu.

"Alo abi nasılsınız? Bir problem falan yok değil mi? "

"Her şey yolunda merak etme. Ceylin'in fiziksel hiçbir sorunu olmadığından dolayı hem de güvenliği için bugün çıkış işlemlerini halledeceğiz. Sen ne yaptın?"

İlk Davam: Kuyu PrensesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin