!!!!!!!ПРОЧЕТЕТЕ БЕЛЕЖКАТА В КРАЯ НА ГЛАВАТА!!!!!!
Настаниха ни в наистина невероятен хотел. Апартамента ни беше на последния етаж, беше президентския. Показаха ни къде ще е клуба, в който от утре вечер почвахме работа. Полета беше уморяващ за Хари и Луи, но не за мен и Алекс. Камоли за Логан, който проспа всичко. Намирахме се в Лос Анджелис и вечерта трябваше да посетим някое от казината задължително. Президентския апартамент имаше две спални, което беше проблем, кухня,хол, баня и отделна тоалетна. Стаите бяха доста широки и големи, но беше проблем къде щях да спя аз. Моментално влязох в една от спалните, която беше с тераса, Проснах се на меката спалния, а след минути Логан дойде до мен.-Чарли, имаме малък проблем. Другата спалния има само три легла и някой трябва да спи на дивана,за да си сама в стая.-каза тъжно.-А този някой трябва да съм аз, тъй като ме изпревариха.
-Няма проблем можеш да оставаш да спиш при мен, ние сме приятели. Ако трябва аз ще спя на дивана.-усмихнах му се успокоително, а той се усмихна щастливо и остави сака на другата половина на леглото. Всички се събрахме в хола. Хари, Луи и Алекс седнаха на дивана, а аз и Логан седяхме и ги гледахме. Логан седна на земята при тях, а аз кръстосах ръце и прочистих гърлото си.
-Не искам никаква баркотия, няма да оправям ничии стаи, да пера и гладя ничии дрехи, нито да мия чинии. Не искам шум преди да съм станала и да се бавите по два часа в банята. Не искам да водите курви в апартамента. Това са условията ми.-казах гордо, а Хари поклати недоволно глава. В крайна сметка се съгласиха и започнахме да се разбираме какво щяхме да правим. Хари и Луи щяха да останат в апартамента, защото бяха уморени, а аз Алекс и Логан щяхме да обикаляме по града. Също така щяхме да посетим и едно казино. Луи пица и с Хари превзеха телевизора, гледайки мач. Аз отидох да разтоварвам багажа,а Логан влезе да се къпе. Алекс пък реши да поспи малко. Разтърсих някакви дрехи за довчера. Щяха да са рокля и токчета, но трябваше да си избера. Трябваше да оправя косата си и да се гримирам, но си заслужаваше. Това беше Лос Анджелис, града на светлините, дори можех да спечеля нещо от казиното! Което щеше да е страхотно. След като Логан излезе от банята и дойде до стаята, за да се облече меко казано останах без думи. Тялото му беше перфектно изваяно, а начина по който капчиците се спускаха по мускулите му беше повече от божествен. Бързо взех принадлежностите си за баня и се изнизах, преди да съм се размечтала. Взех си бърз душ, измих хубаво косата и тялото си, направих си няколко маски за лице и беше време да излизам. Щом се върнах в стаята, заварих Лога по бельо на спалнята, превключвайки каналите. Щом го видях ме надигна смях. Той от своя страна беше също много развеселен.
YOU ARE READING
Charlotte Queen 2 (The bad boy saw me naked) (Book 2)
Fanfiction,,-Мразя това, което ми причини. Не трябваше да ми казваш, сега цялата мафия на Ню Йорк ме държи на мушка. И не смей да ми обясняваш, че ме пазиш, защото заради теб ме пребиха, дрогираха, почти изнасилиха и дори се опитаха да ме убият!" Любовта вина...