Днес бях нощна смяна, имахме парти, а аз отново станах към 14:30. Облякох черни дънки с висока талия, черен потник, чийто ръбове бяха бели и завързах една карирана риза на кръста си. Обух черни маратонки Адидас и накъдрих косата си на леки къдрици. Оправих грима си и бях готова да тръгна. Странно бе, че имах настроение, обикновени това не се случваше. Нямах идея какво щеше да е днешното парти, за това трябваше да бъда там по-рано, да обсъдим с Логан. Качих се в колата си и тръгнах.
15:58 влязох с гръм и трясък, тъй като без да искам бутнах един стол, а Логан се засмя доста шумно от бара. Опа..в клуба имаше и други хора, които се засмяха тихо. Е, майната им.
Стигнах до бара и си взех вода, докато Логан ми се смееше. Извъртях очи и го погледнах с изпепеляващ поглед.
-Е, какво е партито на деня?-попитах, а Логан се усмихна мазно.
-Мокро парти.-каза без да сваля усмивката от лицето си. Засмях се искрено.-Не се смей, Чарли помисли си за всички момичета с прилепнали тениски..
-И размазан грим.-допълних, а Логан скръсти ръце и се подаря на стената.
-Да, много смешно.-каза сърдито.-Какво се прави на това парти?
-О, ами като за начало трябва на всяка маса да има кофа вода, ние трябва да пуснем маркуч, с който да мокрим клиентите и се прави конкурс ,,Мокра фанелка", който ще водя аз.-казах и се се усмихнах самодоволно, а Логан смръщи вежди.
-Защо трябва ти да ги водиш?-каза недоволно и скръсти ръце пред гърдите си.
-Защото работя тук първа, хайде сега слизай в мазето да пълним кофите и да оправим маркуча.
******
Час по-късно на всяка маса имаше кофа, маркуча бе при нас и просто чакахме да се съберат хора. Оставихме стол, на който щях да седя и масичка пред него, намиращи се точно в средата на дансинга, където щеше да се направи дефилето. Засмях се тихо, сядайки на почетното ми място. След като клуба се изпълни с хора взех микрофона и намалих музиката, предизвиквайки объркани погледи.
-Добър вечер!-засмях се тихо на микрофона.-Вероятно се чудите какво се случва, защо има толкова кофи вода и така нататък.. Е, добре дошли на мокрото парти тази вечер! Ще проведем конкурс мокра фанелка, така че който иска да участва трябва да дойде с мократа си фанелка и да потанцува малко. Заедно ще решим кой ще е победител, а наградата ще бъде безплатен вход за компанията на печелившия за следващия път, както И резервация на ВИП масата! Е, дигнете чашите и намокряте фанелките.-след като музиката се увеличи при мен идваха повече хора, отколкото очаквах. Момичета и момчета, всички те мокреха дрехите си и танцуваха всякаш от това зависеше живота им. Взимаха чаши, които пиеха на екс, след което танцуваха отново. В крайна сметка победител беше едно момиче, което беше твърде пияно и накрая изсипа кофа вода върху главата си.
YOU ARE READING
Charlotte Queen 2 (The bad boy saw me naked) (Book 2)
Fanfiction,,-Мразя това, което ми причини. Не трябваше да ми казваш, сега цялата мафия на Ню Йорк ме държи на мушка. И не смей да ми обясняваш, че ме пазиш, защото заради теб ме пребиха, дрогираха, почти изнасилиха и дори се опитаха да ме убият!" Любовта вина...