Бях брутално вкарана в мазето. Този път Оливър носеше важетата и веригите, заедно с онзи отвратителен и неудобен стол!
-Какво не е наред с теб, Шарлът?-изведнъж попита Томас, а аз се засмях сухо, преди да му отговоря.
-Какво не е наред с мен ли? С мен всичко си е окей, с вас какво не е наред?-попитах, посочвайки въжетата и веригите.
-Наред си била, значи?-засмя се искрено-Тук има пет полу мъртви жени! И то това е твое дело!
-Е?-попитах и го погледнах тъпо.-Та аз това работех! А и какво толкова? Вие сами ги пратихте на заколение. Плюс това не аз съм тази, която отвлича хора.
Томъс само замълча, а Оливър поклати глава. Две момчета които не бях виждала преди влязоха в помещението и ме погледнаха, след което погледнаха момичетата на земята и върнаха поглед обратно на мен.
-Интересно.-прошепна единия, гледайки ме право в очите. Имаше сини очи и много татуси. Приличаше на бодибилдър. След което просто вдигна Саша, а другия Сара и ги изнесоха от стаята. След малко се върнаха и за останалите три.-Сладка е.
-Сядай.-заповяда Томас, а аз се изсмях в лицето му. Нямаше да седна, след като знаех какво щяха да направят след като седна. Намигнах на онзи мъж, спечелвайки си гаден поглед от Томас.
-Ще пропусна.-казах продтичко, а Томас извъртя очи и ме посочи на Оливър с поглед, който от своя страна ме вдигна и ме остави на стола. Томас веднага завърза краката ми с вериги, а за ръцете остави въжетата. Взе стърчащия от задния ми джоб електрошок и поклати глава присмявайки се.
-Толкова сте клиширани, не мислите ли да измислите нещо ново?-казах отегчено, а някой влезе през вратата, привличайки вниманието ми. Марсел стоеше с ръце зад гърба и се подсмихваше прекалено злобно. Тук имаше нещо гнило.
-Всъщност имам нещо ново.-подсмихна се и изкара ръце от зад гърба си. Държеше спринцовка със странна течност.-Е, Чарли тъй като можеш пак да се измъкнеш сме принудени да сложим двойни мерки за сигурност.
-А не.-започнах да се дърпам, но без успех. Томас притискаше ръмената ми, а краката и ръцете ми бяха завързани.
YOU ARE READING
Charlotte Queen 2 (The bad boy saw me naked) (Book 2)
Fanfic,,-Мразя това, което ми причини. Не трябваше да ми казваш, сега цялата мафия на Ню Йорк ме държи на мушка. И не смей да ми обясняваш, че ме пазиш, защото заради теб ме пребиха, дрогираха, почти изнасилиха и дори се опитаха да ме убият!" Любовта вина...