Chapter 29-Niall?!

375 36 2
                                    

      Преди да започнете да четете имам да съобщя, че историята, която разработвам вече Е качена И МОЖЕТЕ да я намерите в ПРОФИЛА ми. Много бих се радвала ако я погледнете!
     Приятно четене

ГТНЧАРЛИ

Събудих се от нахалните слънчеви лъчи, които нахлуваха в стаята. Раздразнено отворих очи, за да установя, че Зейн го няма. Е, не знам какво да очаквам, защото наистина вече се изчерпа и очаквам всичко. Буквално всичко. Запътих се към кухнията, за да си направя кафе и закуска. После щях да се обадя на Зейн, нека се поскита малко. Още е рано за скандали.

Щом влязох в кухнията обаче останах изненада. На масата имаше сервирани гофрети и купа с плодова салата. Чашата кафе допълваше идеално картинката, а още по-добре беше за фон, секси гаджето ми, ровейки в шкаф само по боксерки. Тихо се запътих към него, прегръщайки го в гръб.
-Добро утро принцесо.-обърна се и ме прегърна, сливайки устните ни в целувка.
-Добро утро и на теб.-подсмихнах се, пускайки го. Седнахме на масата да ядем.-Постарал си се.
-Всичко, за моето щастие.-подсмихна се преди да отхапе от гофретата си.
-Добре имам чувството, че си направил нещо много лошо и ми се подмазваш.-засмях се, а Зейн ме погледна сериозно.
-Ненене, просто искам да направя деня ти прекрасен. Освободи си плановете за днес.
-Защо?-попитах, а тъмнокосият леко се намръщи, но бързо се усмихна и хвана свободмата ми ръка.
-Защото имам изненада. Хайде наяж се, вземи си душ и отиваме по магазините.-каза весело, а учудената гримаса не спираше от лицето му през буквално цялото време.

***

Облякох светлорозовата рокля и обух белите токове. Срещих косата си. Взех слънчевите си очила и сложих малко грим. Зейн стоеше през цялото време на леглото, гледайки ту в мен, ту в телефона си. Носеше черни дънки и Бяла тениска, заедно с бели кецове.
-Готова съм.-казах, а Зейн стана от леглото, дойде до мен, целуна ме и ме хвана за ръката.
-Добре тогава, тръгваме.-каза, а усмивката не слизаше от лицето му. Сериозно си мислех, че е направил нещо ужасно и се опитва да ми се реваншира. Дано не е така.
Излязохме от входа. На паркинга ни чакаше черна кола, която не бях виждала до сега. Разпознах модела-Мерцедес Майбах. Целя беше затъмнен. Зейн ми отвори вратата джентълменски и аз влязох вътре. Той заобиколи от другата страна и се настани до мен. Погледнах шофьора и се успокоих.
-Хей Лиъм, как си?-попитах, а кафевоокия побърза да ми отговори с усмивка на лице.
-Добре, ти как си Чарли, от доста време не сме се виждали.-попита, а аз поклатих глава.
-Добре съм.

Charlotte Queen 2 (The bad boy saw me naked) (Book 2)Where stories live. Discover now