Chapter 28 Part 1-Matheow

246 29 2
                                    

-Какво ще заложите, госпожице?-попита с насмешка испанецът, с който се състезавах. Погледнах колата му-стабилно БМВ М6, беше тунинговано и може би нямах шанс. Но само може би.
-10 хилки и 10 грама кокаин.-скръстих ръце пред гърдите си, а той се изсмя.
-20 хилки и колата.-подсмихна се, след което влезе в колата. Въздъхнах няколко пъти, вече на шофьорското място. Погледнах русокосото момиче, което развяваше червено знам за старт. Настъпих газта и отпраших заедно с черното БМВ, след като флага падна на земята. Взех старта, но по дяволите копелето ме настигаше. Настъпих педала и смених скоростите, което даде на колата ми да изхвърчи напред. Испанецът ми дишаше във друга, направи опит да ме изблъска, настигаше ме. Идваше завой. Глупаво или не от моя страна дадох газ в завоя, надявайки се глупавият испанец да последва примера ми и колата му да поднесе. Очакванията ми се осъществиха и той загуби контрол, въртейки се. Имах преднина, която щях да използвам преди да е станало късно. Натиснах педала с газта до долу и колата ми излетя напред, като стрела. Докато водачът на черното БМВ ме настигаше, оставаха метри до финалната права. Виждах чернокосата мадама, която държеше бял и черен флаг. Настъпих газта и момичето повдигна бялото флагче. Това е. Победих. Паркирах колата и излязох от нея, а испанецът пред мен поклати невярващо глава.
-Има потенциал в теб, момиче.-каза и ми подаде парите, заедно с ключовете на колата си. Взех само парите.
-И в теб има потенциал. За това задръж колата си, някой ден може и да ми потрябва услуга.-намигнах му, а той се усмихна.-Аз съм Чарли.
-Матео.-каза и се усмихна отново.

Не след дълго мотаене с Матео си разменихме номерата и се прибрах. Беше станало 21:40, не бях сигурна дали Зейн беше в къщи или не. След звука на асансьора, сигнализираш че съм стигнала излязох и се насочих към апартамента. Бавно отворих вратата, а щом влязох в стаята беше тихо. Нямаше нито една светната лампа, нито един пуснат телевизор. Насочих се към спалнията, а на нея нямаше нищо, освен бележка.

,,Не ме чакай, ще се видим на сутринта.
-Зейн хх"

Щом прочетох това моментално ме обзе напрежение. Ами ако стане като миналия път? Ако се прибере пиян и изневерил отново?

Разтърсих главата си от тези мисли и влязох в банката. Може би един душ щеше да ме разведри. Извърших процедурите си и увих една кърпа около тялото си, преди да изляза. Извадих бельо, тениска и шорти, облякох се и се насочих към кухнията, тъй като бях гладна. Нямах никаква идея какво щях да правя, докато Зейн го нямаше.

********
Чакам предложенията ви за следващата глава, като например къде се е загубил Зейн?

ИИ СЕГА ИЗНЕНАДА НОМЕР 1
Предложението, което ми хареса най-много ше бъде реализирано. +посвещение на главата за този, който е предложил.

иииии почвам нова история, която за момента не знам какво ще става. Ще се опитам да вложа хумор, драма и какво ли още не. 😜

Примиера: 10.05.2017г.

,,Undercover" -Coming soon

Charlotte Queen 2 (The bad boy saw me naked) (Book 2)Where stories live. Discover now