Chapter 32-Is that yours?!

281 32 0
                                    

Постоях може би повече от необходимото пред телевизора. Беше станало 17:00 часа, а а аз не бях започнала да се приготвям. Взех си бърз душ и се зачудих какво да облека. Трябваше да е официално тъй като щяхме да ходим на ресторант. Извадих една тъмно синя рокля с V образно деколте, на което бяха нанизани връзки. Беше плътно по тялото ми и стигаше до малко над коляното. Комбинирах я с черни обувки и черна малка чанта. Навих косата си на небрежни къдрици и започнах с грима. След като бях готова се пръснах с парфюм и погледнах часовника. 19:50. Точно навреме. Заключих апартамента и се насочих към асансьора. След като влязох в него странно чувство, че някой ме наблюдава ме обзе. Огледах се-нямаше никой. Повдигнах рамене и погледнах смс-а си, който гласеше, че Зейн е в паркинга. Слязох натам и го видях, гледащ мотора ми.

-Здравей.-поздравих а той не ме отрази особено.-Какво гледаш толкова?

-Някой е паркирал мотора си на нашето място, ще звънна на паяк да го вдигне.-каза без особенен интерес, а аз се намръщих.

-Никакви паяци на новото ми бебче!-казах твърдо, а Зейн ме погледна с повдигнати вежди.

-Твой ли?-попита, а аз кимнах гордо с глава.

-Точно така, мой.

-Но знае ли колко е опасно? Полудя ли?!-извика, а аз скръстих ръце и извъртях очи.

-Виж, ако ми крещиш няма да ходя на никаква вечеря с теб.-заявих твърдо, а той въздъхна и разтърка слепоочието си.

-Хубаво, съжалявам.-измърмори.-Хайде да се качваме, че ще закъснеем.

Качихме се в черното камаро и Зейн потегли с мръсна газ.

-Кога изобщо си купи тези коли?-засмях се, а той не отклони очи от пътя, но все пак се подсмихна и облиза устни, готов да говори.

-Половината ги спечелих, с другата половина ми се изплатиха.-засмя се, а аз погледнах невярващо. Тези коли бяха правени и определено е била голя цифра за изплащане. Останалата част мина в мълчание. Зейн караше към непознато за мен място, а аз разглеждах социалните си мрежи,

-Стигнахме.-каза изведнъж. Вдигнах глава от телефона си и видях, че се намираме пред ресторант, намиращ се до някаква горичка. Имаше голямо езеро и всичко светеше. Паркирахме колата на паркинга и излязохме от колата. Зейн хвана ръката ми и ме поведе навътре. На входа стоеше мъж, облечен в костюм, държащ папка и химикалка.

Charlotte Queen 2 (The bad boy saw me naked) (Book 2)Where stories live. Discover now