Chapter 9-Forgotting my ex.

531 75 17
                                    

Не обичах дневната смяна. Наложи се да чистя след вчерешното парти, Логан беше забравил да включи вентилацията и клуба смърдеше на алкохол и цигари повече, от колкото трябваше. Въздъхнах и продалжих да мия масите, нямаше кой да ми помогне-идиота Логан спеше като пън, нямаше да товаря Джак с такива глупости, нито някой от плашещите му приятели. Алекс..трябваше да му сваля някоя звезда,беше ми намерил чисто нов джип, смъкнал е половината от цената и всичко беше уредено-само ми трябваха парите. Но пък от друга страна Хари и Луи можеха да ми помогнат, тъй като те охраняваха задния вход и сега бяха без никаква работа. Изтичах към двамата идоти, а те играеха карти. Не искаха да ми помогнат първоначално, но пък хей! Щяха да го направят, тъй като им обещах бира. И така тримата 1 час по-късно изчистихме и оправихме всичко. Седнахме на бара, за да си отморим и да обсъдим някоя интересна новина.

-Хора Найл идва, разделили са се с Кристине!-каза бързо Луи, а аз изцъклих очи.

-Как така, та те щяха да се сгодят всеки момент, двамата си бяха един за друг..-отказах да повярвам на чутото. Седях и гледах втренчено, тъй като наистина не очаквах подобно нещо.

-Е точно за това не трябва да му говорим за нея.-каза бързо Хари и погледна Луи.-Ами какво става с Лиъм?

-Доколкото знам е DJ, канят го по партита, обикаля света, живее си живота.-засмя се Луи, а аз поклатих глава.

-Трябва да му уредим работа тук.-предложи Хари, а ние кимнахме положително. В полезрението ми попадна руса глава, наведена надолу. Това беше Найл, нямаше как да не го позная. След като дойде при нас и се прегърна с Луи и Хари излязох от бара и го прегърнах прекалено силно, дори успях да видя вяла усмивка на лицето му. Никой не знаеше какво да каже. Пък и какво трябваше да му кажем? Да го разпитаме беше лоша идея, за това го оставихме да проговори пръв. Налях му голямо уиски и продалжих да мия чашите, колкото да правя нещо. На Луи и Хари им стана неловко, за това се изнизаха, оставяйки ни сами с Найл. Той изпи съдържанието на чашата, след което стисна ръката си в юмрук. Болката му ми бе толкова позната, отлично знаех какво изпитва в момента. Той вдигна главата си, подпря брадичката си на юмруците си и постепенно положи глава в шепите си. Щом погледа му срещна моя, веднага разпознах болката, която беше в насълзените му очи. Бързо излязох от бара и разперих ръцете си, очаквайки да ме прегърне. Седнах на стола, а Найл уви ръцете си около талията ми и започна да хлипа, облегнат на корема ми.

Charlotte Queen 2 (The bad boy saw me naked) (Book 2)Where stories live. Discover now