Chapter 15 Part 1-Burn in hell!

460 47 5
                                    

Неутрална Гледна Точка

Беше тежък ден за наркобоса Иън Стоун. След като се събуди тъмнокосият имаше главоболие, няколко заплахи за убийства и в момента беше отвлечен от далеч по-опасни хора. Бивши затворници, по-лоши от дори най-суровият нарко бос. Иън беше завързан на стол, докато един от затворниците го налагаше с желязна палка. Затворницитв отдавна искаха да убият боса, щяха да вземат парите му и той щеше да си плати за лошите деяния. Т-Бег по прякор, един от затворниците ненавиждаше Иън. Мразеше го от дъното на душата си. Докато босът се гърчеше на стола, Т-Бег го намушка в стомаха, искаше да го остави да умре от кръвоизлив.
-Горете в Ада!-бяха последните думи на Иън, А Скофилд се изсмя. Но затворниците си знаеха работата. Щяха да направят убийството изчезване. Въпорос на време беше да отмъстят на следващата си жертва-Джак Блу.

ГТНЧАРЛИ

След като нещата с онзи нещастник отшумяха си се върнах нормално на работа, не взимах питиета от непознати и дори се сдобрих с Алекс. Логан ми помагаше повече от преди и всичко вървеше добре. Е, най-вероятно нешо щеше да се обърка съвсем скоро, ноо. За сега това. Раните ми започнаха да зарастват, настроението ми се оправяше и всичко беше нормално. Неочакваното посещение на Джак, който поръчваше трети шот ме плашеше малко. Нещо не беше наред с него, трябваше да разбера какво е.
-Чарли.-завръщолеви той.-Трябва да ти кажа нещо..
-Слушам.-изостриха слуха си, а той поклати глава.
-Трябва..трябва да апартамента такова..-започна той, почесвайки се зад врата.-Трябва да се изнесеш.
-Защо?-попитах и свъсих вежди.
-Защото..просто трябва, Чарли.-каза бавно, а аз въздъхнах.
-Ми хубаво, ще намина да си взема нещата.-казах и може би удари прекалено силно чашата в плота. Ядосах се, спор нямаше. Изхвърляше ме от апартамента ми, не можеше да не ми пука все пак. Погледнах Логан, който беше скръстил ръцете си. Джак остави банкнота от 500 долъра и напусна бара. След като излезе Чарли въздъхна и облегна лакти на барплота. Въздъхна и затови лице в шепите си.
-Ако няма къде да спиш може да дойдеш в нас..-предложи Логан, слагайки ръката си на рамото ми.
-Не е това..имам къде да спя, просто в къщата имах твърде много спомени..ще се върна не ми е проблем, но нещо става с Джак и определено ще разбера какво е.-казах и издърпах една цигара от кутията си. Щях да съм на работа още два час. След това щях да се изнасям. Кога се нанесох кога се изнесох...

Тръгнах си по-рано, все пак трябваше да си събера нещата.

******
Здравейте! Разделих главата на две части, защото исках да ви попитам няколко неща  и нямам муза да напиша остатъка от главата 😂 тъй като предполагам знаете се провеждат кукерски игри в Перник посетихте ли ги? Аз да, все пак ми е на 5 минути път 😂 дори участвах. Ако сте нямали тази възможност можете да видите в социалните мрежи #surva2017

Включих нови герои, защото просто трябваше 😂 ето ги и тях, но за сега включени са само C-note, Lincoln Burrows, T-Bag, Tweener ❤️ и Michael Scofield.

SEE YOU SOON GUYS

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

SEE YOU SOON GUYS

Charlotte Queen 2 (The bad boy saw me naked) (Book 2)Where stories live. Discover now