ГТНЧАРЛИ
-А от къде по дяволите познаваш Зейн?!?-попита с повдигната вежда Логан, а аз си сипах малко от малцовото скъпо уиски в чашата до мен и прехапах устна. Въздъхнах тъжно и заговорих.
-Истината Логан, е че го познавам повече от теб или от когото и да е било. Всичко запозна като съседство, когато се преместих в Ню Йорк, след това с него бяхме в едно училище и малко по малко нещата между нас потръгнаха и имахме връзка. Връзка, изградена на доверие и любов, но стана малък инцидент, попаднах в кома.-поясних, а Логан погледна невярващо, продължавайки да ме слуша с интерес.-Е, докато бях в кома направи нещо, което не можех да му простя, отмъсти вместо мен и оттогава започнах да си затварям очите все повече и повече. Обичах го-спор няма, но всичко свърши в една нощ, когато се прибра пиян, изневерил и дори надрусан. А най-лошото?-засмях се тъжно-Посегна ми. Не чаках втора покана и се разделихме. Не го бях виждала от месеци, но копелето реши да се появи в бара, гледайки ме със злоба в очите, след това го видях преди малко..-изпих малко от съдържанието на чашата-Появява се в момента, когато спирах да мисля за него, сривайки ме до основи.
След признанието ми отново това, от къде познавам Зейн, Логан ме гледаше доста потресено и се опитваше да асимилира думите ми. Беше му трудно да го приеме, виждах го. То на кого не би било?
-Чарли аз не знам какво да ти кажа..-каза тихо, едва доловимо, придърпвайки ме в прегръдка. Определено не го очаквах, но отвърнах на прегръдката.
-Всичко е наред, недей да го мислиш.-казах малко тъжно. Огледах се и забелязах, че бара е празен. Всички се бяха изнесли, а това означаваше едно-чистене. Наистина не ми беше до това. В този момент исках да запаля цигара и точно това щях да направя. Въздъхнах тъжно, издишвайки и дима.ГТНЗЕЙН
-Ем какво има?-попита Джак, а аз отпих от чашата си, гледайки към тъмнокосия.
-Наблюдавате ли Чарли?-попитах, а Джак въздъхна-Не искам да се забърква с онова лекенце Логан, така че искам ти Джак да я държиш на страна от него.
-Ти да не би да ревнуваш?-попита изведнъж онова малко копеленце Марк, което по принцип ми беше приятел, но ме изнервяше. Но всъщност, ревнувах ли я? Естествено, та аз още я обичах, въпреки всичко.
YOU ARE READING
Charlotte Queen 2 (The bad boy saw me naked) (Book 2)
Hayran Kurgu,,-Мразя това, което ми причини. Не трябваше да ми казваш, сега цялата мафия на Ню Йорк ме държи на мушка. И не смей да ми обясняваш, че ме пазиш, защото заради теб ме пребиха, дрогираха, почти изнасилиха и дори се опитаха да ме убият!" Любовта вина...