Chapter 5-Logan is an idiot.

552 60 13
                                    

ПОСВЕЩАВАМ ГЛАВАТА НА Megs123453 

Зейн ?! Не, нямаше как да е той, просто умът ми си правеше шеги с мен. Въздъхнах и наредих шишетата, въпреки обърканите погледни на двете момчета пред мен. Погледнах въпросително раницата на Логан. Преди малко я нямаше ама негова си работа.

-Защо не я оставиш в стаята за служители? Алекс, покажи му я.-предложих, а двамата станаха от местата си. Щом изчезнаха от погледа ми, взех шишето уиски и отпих голяма глътка. Това не можеше да е Зейн, въпреки че приличаше толкова много на него, нов гръб... не знам, но по-добре беше за него, както и за мен да не беше той. Измих чашата и започнах да броя бакшишите, които събирах в кутия от обувки, която криех под бара. Бях събрала повече от колкото очаквах. 6 хиляди, за които не трябваше да се разбира. Бара беше доста елитен, заплатата беше добра, все пак 60 долъра на ден, този месец има 31 дни, това са си 1 860 чисто. И работех от два три дни с тези бакшиши, нека сметнем, ако на ден получавах по 2 хиляди бакшиши, то щях да имам пари да си купя кола от бакшиши. Хей, това си е доста добра далавера. Може би щях да ги вложа в апартамент в центъра на града, но какво щеше да се случи времето щеше да покаже. Усмихнах се на себе си и вдигнах глава от мивката. Алекс ме изучаваше с поглед, а Логан не знам къде беше.

-От колко време се взираш в мен?-засмях се, а той повдигна рамене и се засмя.

-Трябва да отивам на входа, тъй като е 17:00. но беше доста интересно да видя какво и как смяташ.-засмя се тихо, а аз погледнах към тетрадката си, която беше цялата в разни сметки. Засмях се тихо и откъснах листа. Казах си чао с Алекс и забелязах Логан. който вадеше чашки за шотове. Казах му от къде да пусне музика, а клуба започна да се пълни с оскъдно облечени тийнейджърки и самотни на вид мъже. Засмях се леко и подадох химикалката и тетрадката на Логан, който ме изгледа сърдито. Оплезих му се като малко дете и започнах да наливам шотовете текила, инструктирайки Логан да нареже четири лимончета.

Хората на бара бяха трима-четирима, след като Логан реши да обяви twerk battle с безплатни шотове за компанията на победителката. Извъртях очи и миех чашите докато той се наслаждаваше на поклащащите се тела.

-Започвай да миеш.-казах простичко, излизайки от бара.

-Къде отиваш?-попита объркано, а аз посочих изхода. Имах нужда да си поговоря с Алекс, за това какъв идиот е Логан. Излязох от клуба и застанах до Алекс, който се разправяше с момиче, което го убеждаваше че има 18.

Charlotte Queen 2 (The bad boy saw me naked) (Book 2)Where stories live. Discover now