Hoofdstuk 5.

48 4 0
                                    

(pov Jason)

"Hou vol Naedriene, je kunt nu niet opgeven ik geloof in je, ik wacht op je."  Ik went mijn blik af van de spiegel, open de balkom deuren. Ik sluit mijn ogen en mindlinkt de wolfbloods "Wacht ze op."

(pov Evanlyen)

Langzaam open ik mijn ogen en kijk om mij heen. Overal zie ik apparaten die ik niet kan plaatsen. "Evanlyen" "M..mam ben jij dat?" "Rustig lieverd, ik ben bij je alles komt goed." en ze neemt mijn hand in de haren. "Waar ben ik?" "In het ziekenhuis, je bent drie dagen bewusteloos geweest. De dokters hebben je onderzocht en zeggen dat alles goed komt met je huid."

Een traan rolt over mijn wang "ze hebben het gezien"  is het enige waar ik aan kan denken. De tranen rollen over mijn wangen en ik kan niet stoppen met huilen. "Het is al goed ik ben bij je, niet huilen Evanlyen." ze trekt me in een knuffel en ik knuffel haar gretig terug. "Ik hou van je mam." en pak haar steviger vast. "En ik van jou lieverd." Ik kan mezelf niet vergeven voor wat ik ga doen. Maar het moet, ik zal mijn geheim bewaren. "Wat vind je er van Evanlyen? Evalyen, ik vroeg je wat." "Ohh..ja sorry mam ik zat even aan iets te denken. Wat vroeg je?" "Of je het fijn vind dat je zo naar huis mag." en ze glimlacht naar mij. Ik voel het geluk in haar hart dat ze me nu in haar armen heeft. "Ik zal haar het meest gaan missen haar glimlach, haar...hoo stop niet aan denken je hebt je keuze gemaakt." Snel wurm ik me uit haar armen. "Ja" is het enige wat ik kan antwoorden. Maar toch zit ik met mijn gedachte bij vanavond. Vanavond zal het gebeuren, ik zal ik gaan.

My Sisters World (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu