Hoofdstuk 7.

54 3 2
                                    

Nummer afspelen als ik het aangeef!

(pov Alysse)

Na een kort maar krachtig gesprek met Lyn loop ik de kamer uit. Achter mij hoor ik de deur in het slot draaien. Met een ruk draai ik mij om "Lyn doet nooit de deur in het slot, en met nooit bedoel ik echt nooit." Er gaat van alles door mijn hoofd heen, maar één vraag springt er tussen uit. "Waarom wil ze niet praten over haar littekens? Oké ze moet even bij komen snap ik ook wel, maar toch. Ze weet dat ze alles aan mij kwijt kan." Dan hoor ik haar zeggen: "Ik kom eraan."

Ik druk mijn oor tegen de deur en hoor haar het raam openen. "Oh nee ze gaat toch niet springen!" mijn stem wordt hoog. Snel ren de ik de trap af naar beneden, door de keuken heen naar buiten. Buiten stop ik abrupt als ik Lyn in het raam zie staan. Mijn lichaam verandert in steen als ik haar zie springen. "Lyn" piept mijn stem en ik knijp mijn ogen dicht wachtend op de klap. Maar die komt er niet. Inplaats daarvan land Lyn keurig op haar benen als of ze nooit anders geef gedaan. Als ik mijn ogen open zie ik Lyn nog net in het bos verdwijnen. "Ze is weg" en de tranen springen in mijn ogen. Maar ik ben niet van plan haar te veliezen niet weer. "Ik kom er aan Lyn" en ik ren naar de plek waar ik Lyn zag verdwijnen.

(pov Jason)

"Ik moet haar helpen" en ik banjer heen en weer. "Wacht, ik heb het. "Stuur Eeawa en Lirina naar mijn kamer nu." beveel ik de wachter naast mijn deur. Even later verschijnen er twee vrouwen in de kamer. "U riep heer," en ze buigen het hoofd. Snel loop ik naar de spiegel. "Toon mij Haydee (spreek je uit als  ha-ie-dee)" meteen verschijnt haar beeld voor mij. "Wijs haar de weg." zeg ik tegen de vrouwen.

(pov Alysse)

Na 20 minuten lopen heb ik Lyn nog steeds niet gevonden. "Kom op Lyn waar ben je" mopper ik.

(Speel bovenstaande nummer af)

En op dat moment hoor ik geritsel ik spits mijn oren en luister. Ik hoor twee stemmen en laat mij er door meevoeren. Het is net een betovering. De stemmen worden luider en ik zie een wit licht. Daar staan ze dan twee bloedmooie vrouwen ze kijken mij aan en glimlachen. Ik loop op ze af en zij praten rustig verder. 

"Kwe kwe nitora you will now" "Hallo...is daar iemand?" vraag ik nerveus.

"Ik hoor de wind." "Ja, wat verteld zij." Ik kijk de vrouw aan en laat mij mee voeren door haar stem.

" Kwe kwe nitora you will understand. Lisen with your heart you will understand. Let it break upon you like a wave upon the sand."

"Het zeg dat er iets komt.

" Lisen with your heart you will understand."""You will understand,"

(Zet het liedjes stop)

"He, hoe kom ik hier nou weer" verbaasd kijk ik om mijn heen. Ik sta naast een groot ven. "Heeft dit iets met die stem te maken?" en al na denkend loop ik terug het bos in. Ik heb nog maar net de bosrand bereikt een hoor geritsel in de bosje aan de overkant. Langzaam draai ik me om. "Evanlyen" feluister ik. Ze loopt naar het ven en houd iets omhoog. Maar door de plots opkomende mist zie ik niet wat het is. Mijn ogen worden groot als ik zie wat ze van plan is "Nee!!!!" en ik ren naar haar toe. "Sorry Lyss" zegt ze en ze springt in het water. "Lyn!" roep ik en spring haar achterna. Opeens begint alles te draaien, mijn ogen vallen dicht. En we verdwijnen in de diepte van het water.

My Sisters World (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu