Opět se probouzím s děsným zvukem budíku.Je 5:30 a já už musím vylézt z postele,protože jinak bych nestihla autobus do školy.Hned při pomyšlení na to,že první hodinu máme matiku se mi udělá zle.Dál už to neřeším a jdu do koupelny.Tam udělám to,co jako každý den.
-
Vycházím z koupelny a kontroluji čas. 6:01,takže cupitám dolů ze schodů a jdu rovnou do kuchyně kde si vezmu obyčejný bílý jogurt.Rodiče tu nejsou,protože jezdí do práce spolu a docela dost brzo.Když dosnídám,vyhodím kelímek od jogurtu do koše a jdu se ještě podívat na notebook na nová upozornění,zprávy a podobně.
Od Lil jsem žádnou další zprávu nedostala,ale přece jen si budu muset rozmyslet jak to udělám když ji uvidím v úterý na společné hodině gramatiky.Ach jo.Do oka mi padne nabídka na craftcon.Samozřejmě ji chci ihned odmítnout,protože se o to mě odhalit snaží každý rok.Ale pak se zastavím.No vlastně proč ne?Ale jen jako fanoušek.Kouknu se na hodiny v mém pokoji a s otevřenou pusou dohazuju do tašky poslední sešity.Pak si ale všimnu že mi chybí učebnice matiky.Sakra.Prohodila jsem pokoj vzhůru nohama a našla jsem ji pod stolem.
Popadnu ji a doslova letím po schodech dolů.Vyrážím a jen tak tak stihnu autobus.Nastoupím a dám si sluchátka do uší.-
Už jedu autobusem domů.Ve škole byla jako vždy nuda,ale tak co se dá dělat.Teda krom toho že nám hned první hodinu naflákla test z matiky a jelikož jsem uměla úplný nic tak nejspíš dostanu za pět.Odemykám vchodové dveře a zjišťuji,že nikdo není doma.Zase.Jdu do pokoje a převléknu se do pohodlných tepláků a volného černého trička.Zapnu komp a objevím zase zprávu od Edmunda:
E-Přijmi tu žádost nebo se něco stane.
On ví snad všechno, pomyslím si.Tu žádost nemůžu přijmout.Prostě ne,to si radši koupím lístek a půjdu tam jako fanoušek.Slušně odpovím na email od pořadatelů craftconu.No teda trochu zalžu,ale to nikdo nepozná.
Dobrý den,omlovám se ale tuto lákavou nabídku nemohu přijmout,protože nebudu doma.Díky za pochopení.
Jully_et
Přeskok pár dnůUběhlo pár dnů a s Lily jsme se prostě nebavily.Je mi to líto toho,že naše přátelství prakticky zničil youtube.Nejradši bych teď celou svou kariéru zahodila někam opravdu daleko.Ale neskončím,protože nemůžu.Nechci udělat radost některým závistivcům.Prostě ne.Je pátek 20:43 a zítra je craftcon.Abych se přiznala....Přemýšlela jsem....a....no teď už bych si asi tu vstupenku nekoupila.Ale už tam musím.Jdu si napustit vanu a trochu odlehčit situaci...
Vyjdu s ručníkem obmotaným kolem sebe a pípne mi mobil.Já se k němu neženu jak je u mě zvykem,nemám na to náladu.Píše mi Lil:L-Zbláznila si se?!?
J-Cože???
L-Všichni pořadatelé na stránkách craftconu odhalili že hvězdou programu budeš ty!!!
(poslala mi screenshoot stránky craftconu a oznámení pořadatelů)
J-CO?JAK?PROČ?JÁ TO ODMÍTLA!
L-Já nevím uklidni se...Nevíme co mají v plánu....Mám nápad...
J-Jaký???
L-Koupila jsem si lístek na craftcon ještě před tím než jsme se pohádaly....Původně jsem tam ani nechtěla jít,ale tohle je krizovka....Zjistím co mají za lubem...
J-Jdu s tebou,taky mám lístek.
L-Zítra ráno v 8:00 u mě před domem.
J-Platí :)
L-:)Večer jsem šla normálně oznámit mamce že zítra tam tedy jedu.Mamka byla štěstím bez sebe,protože už i jí posílali ti parchanti nabídky výměnou za to,že já se odhalím.Teda anonymní čísla.Ignorovala to,ale dost jí to leze na nervy.Nechtěla jsem jí kazit radost,a tak jsem jí ani neřekla že jdu jako fanoušek.Ale je fakt,že nevím co se tam zítra stane.Nechce se mi ani myslet na to,že by mě nějaký anonym s falešným jménem Edmund odhalil přede všemi.Když už se jednou budu muset odhalit,budu to muset promyslet,protože mé ostatní ,,kamarády,, youtubery z 4camps by ranilo,kdyby jim to řekl někdo cizí a ne já.Je ale pravda,že je raní už i to že jsem jim to za ty dva roky neřekla vůbec.Ani náznak.Cítím se hrozně.Poprvé v životě cítím pocit provinění.Jinak to,co mi mamka tajila,bylo to,že přijede asi za měsíc můj bratr.
Dnes chci konečně zapomenout na všechny starosti a pustit si nějaký film.Nevěděla jsem co,ale nakonec jsem vybrala kovbojové a vetřelci,protože miluju dobrodružství a nebezpečí v jednom a taky mám ráda filmy ve kterých hraje Harrison Ford.Je to dobrý herec.Po skončení filmu si ještě dávám budíka na šestou a v pohodě usínám...
Ahoj takže nová kapitola.
Snažím se teď vydávat hodně protože příští týden budu mít dost práce se školou takže...
Další kapitola bude asi hodně dlouhá a nebo ji rozdělím na dvě části protože se v ní má stát hodně věcí a já můžu prozradit jen že jedna věc,z těch co se mají udat je setkání Jull se Samem.
Tak a teď mě tady asi fanoušci Moona ukamenujou svou zvědavostí.Byeeee.
ČTEŠ
The Youtube Crush FF/CZ
FanfictionOn byl můj svět,ale já nebyla ten jeho. Moon FF Cover by Skedaddler