O týden později
Dnes je pátek,což znamená,že zítra se jede na již už zmiňovaný youtuberský tábor.Stihla jsem si zjistit pár informací,jako například to,že tam bude jen sto účastníků.
Asi by bylo všechno fajn,kdyby jsem se na poslední chvíli nedozvěděla,že on tam bude taky.
Věci mám sbalený už od včera,nechtěla jsem nic ponechat takzvané náhodě.
Nejhorší na tom všem je asi to,že vůbec netuším,jak to udělám.Co se týče plánování něčeho,nejsem zrovna organizační typ.Bude tam spousta dětí a všichni...všichni se budou chtít fotit,budou natáčet.To bude trapas v přímým přenosu,ale z toho se už nevykroutím.
Svůj zrak přesunu pro změnu na obrazovku telefonu.18:37,no jo.
S povzdychnutím odsunu židli,na které jsem ještě před několika sekundami seděla a zapnu kameru.Ano,asi po necelém měsíci jsem se rozhodla zase zapnout tu prokletou kamerku.
A začínám mluvit.Co se stalo,nějaké otázky a pak taky to,že budu na youtube táboře a že se odhalím poslední den.
Žádná atmosféra,žádný projevy lítosti a nebo dokonce citů,prostě jen kecy,které jsou ale opravdu pro většinu lidí zajímavé i přesto,že na obrazovce je černá.To nepochopím snad nikdy.
-
Vydám mimořádně nudné video,které mi dalo zabrat sestříhat tak dvě hodiny a zaklapnu notebook.Tak to bychom měli.
Z celého dne jsem tak unavená,že se divím,jak vůbec dokážu skočit do té postele.Dost často se mi stává,že prostě jen líně ležím na posteli a zírám do stropu skoro bez duše-jako právě teď.
Když už dosoudím,že to bylo dost dlouho,přihodím do příručního batohu ještě pár nezbytných věcí.
,,Mikina.....Peněženka...Jo,to by už mohlo být všechno."Pomalým krokem se docourám až do koupelny,kde se jako vždy vysprchuju s výjimkou toho,že si dnes ještě navíc umyju vlasy.
Pak už jen vysušit a rozčesat vlasy,vyčistit pleť,zuby a spát.
,,Ne,ještě musím zkontrolovat komentáře pod videem."Bliklo mi v hlavě.No ale nejdřív jsem seběhla dřevěné schody dolů.Pak přes obývák rovnou do kuchyně směr lednice.
Protože je už pozdě večer,vytáhnu obyčejný bílý jogurt a napiju se skleničky čisté vody.Poté vyběhnu schody zpět nahoru a v pokoji chmátnu po mobilu a s ním jak jinak než skočím zase do postele.
Nastavím budíka na šestou ráno a chci ho jít připojit na nabíječku,ale pak si už dneska podruhé vzpomenu na to natočené video.
Ne,to přece zmáknu i ráno,teď už na to nemám náladu.Chvíli jsem poslouchala hudbu a pak nakonec i koukala na nějaká ta videa,no a než jsem se nadála bylo něco málo minut po půlnoci.
,,Sakra":zaklela jsem sama pro sebe.S takovým přístupem ráno nevstanu.
Ráno
No nekecej,zas ten podělanej budík a to jsem spala tak maximálně šest hodin.Na zabití tohle...Vylezu z postele,vykonám ranní hygienu,dojdu si dolů pro něco k snídani a převleču se do pohodlného outfitu.Klasika,když někam vyrážím.
Nakonec se najde čas i na ty komentáře.,,Těším se na tebe".
Hmm,to tak.Pak ty hejty který neřeším.Ale srdce mi vynechá pár úderů po přečtení komentáře od Edmunda.
To nedáš.E
ČTEŠ
The Youtube Crush FF/CZ
FanficOn byl můj svět,ale já nebyla ten jeho. Moon FF Cover by Skedaddler