Doporučuju přečíst předchozí kapitolu/y,nová nevyšla asi rok a je potřeba se znovu dostat do děje.
Probudila jsem se kolem jedné hodiny v noci,protože ta fotka mi fakt nedala spát.Následující půlhodinu jsem se znovu pokoušela usnout,ale marně.Po pravé straně spokojeně spí jak Nancy,tak i Clary.,,Co teď?":zašeptám si sama pro sebe.Napadlo mě,že bych mohla zavolat michaelovi a budu doufat,že ještě nespí.
,,Michaeli"?
,,Jo,slyším tě".:odpovídá mi rozespalým hlasem.
,,Vzbudila jsem tě"?
,,Tak trochu,ale je to v pohodě když jsi to ty...Co se děje?"
,,Nemůžu spát...kvůli něčemu.."
,,Jsi v pořádku?Sejdeme se před tvojí chatkou."
Rychle jsem na sebe hodila delší tepláky a pomalu jsem seskočila z postele.Podhala podemnou trochu zakřupala,ale holky jsem naštěstí nevzbudila.Pro jistotu jsem zamkla chatku a venku už na mě čekal Michael oblečený v černé mikině.
,,Půjdeme se projít támhle k lesu".:jen přikývnul.,,Víš že jestli nás tady v noci chytí spolu bude z toho docela aféra?",,hmm".:zabručela jsem
,,Co se tedy stalo".
Jedním okem jsem na něj pohlédla a po krátkém očním kontaktu jsem byla přesvědčená že mu můžu věřit..Je přeci jako můj bratr,nebo se snad mýlím?
,,Mám pocit že mě někdo sleduje..Už je to delši dobu,táhne se to semnou všude,ne jen tady na táboře..",,Proč by tebe někdo sledoval?Nemá k tomu důvod":namítá.
,,No a dnes když jsem šla do umýváren tak jsem nechala telefon na pět minut v chatce,jeden youtuber si semnou chtěl promluvit.No a pak jsem našla naší spolčnou fotku z toho momentu na tapetě,holky to neudělaly a ten člověk je fakt pečlivej,nevšimla jsem si že by nás tam někdo fotil..."
,,Hele Jull..Stalkeři přece nesledují lidi bezdůvodně,nebo jo?Musela si něco udělat nebo někoho přinejmenším naštvat,když teď po tobě jde..",,No já nic neudělala".
,,V dnešní době si lidi neuvědomují své činy,Jull".
Chvíli jsme šli podél lesa a poté jsme se vydali zpátky.Jelikož mi byla zima tak mi Michael i přes mé hlasité protesty půjčil svojí mikinu.
Když jsem došla do chatky tak jsem sice byla unavená,ale přemýšlela jsem nad vším co se dnes stalo.Nějaké souvislosti přece ta fotka mít musí,třeba jen malinký detail.Po chvíli mi něco zavibrovalo v kapse Michaelovy mikiny.Vytáhla jsem jeho telefon a na úvodní obrazovce zamknutého mobilu byla zpráva od neznámého čísla.
,,Tak co Ede,zvládl jsi svůj úkol"?
Zakroutila jsem hlavou a nějak jsem tomu nevěnovala pozornost,nechci se mu hrabat v soukromí.Ozvalo se jemné ťukání na dveře a za nimi stál Michael.
,,Promiň že tě otravuju jen jsem měl v mikině mobil".
,,Jasně,v pohodě".:podala jsem mu mobil a otočila jsem se ještě že si sundám i tu jeho mikinu,ale než jsem to stihla byl pryč.Znovu jsem ulehla a musela jsem se pousmát.,,Ede?To jako třeba Edward?Takový vtipný jména tyjo.."Také jsem přemýšlela jaký úkol měl Michael splnit,ale přeci jen to mohlo být nedorozumění,bylo to od neznámého čísla.Když v tom mi vše došlo.
,,V dnešní době si lidi neuvědomují své činy,Jull".
,,Ježiši!":vyhrkla jsem a nárazově jsem se posadila.Jediný kdo ví že jsem Jull je Sam.Ed jako Eda,nebo spíše vyhrožující Edmund?Musím hned jít za Samem.
ČTEŠ
The Youtube Crush FF/CZ
Fiksi PenggemarOn byl můj svět,ale já nebyla ten jeho. Moon FF Cover by Skedaddler