•18•

214 20 3
                                    

,,Uhm no,tak pokračuj.":Byl trochu zaskočený,ale nechtěl to na sobě nechat znát.

,,Jully_et",,Co to s ní má společného,vždyť jí ani neznáš a nevíš kdo to vůbec je''.

,,Všechno".,,Co"?
,,Má to s ní společné všechno":zařvu.

,,Promiň".Sklopím hlavu.,,Víš..."Dlouhá mnou způsobená odmlka.,,Vím,že chci,aby si to věděl z youtuberů jako první,ale...Taky vím že se na mě budeš zlobit,a to hodně.No,nemám ti to za zlé,jen prostě nechci aby si byl na mě naštvaný,I když vím,že až se to dozví ostatní,budou naštvaní možná ještě víc než ty."

Mlčel.Prostě jen nevinně čekal,Co ze mě vypadne.

,,Já vím kdo to je".,,Chceš to vědět"?

Rozzářily se mu oči jako jméno dítěti,které právě dostalo lízátko nebo barevný bonbónek.

,,To já":sklopím pohled na své červené konversky.Dřív mě moje svědomí ani tak neštvalo,ale teď už se cítím provinilá tak,jako kdybych někoho podvedla nebo nedejbůh zavraždila.

Fuj,ta představa je otřesná.Nikdy jsem nechápala,ani nejspíš nepochopím,jak může nějaká coura podvést svého přítele.Je to hnusný a ten kluk se pak musí cítit bezcenně.

Představte si to.Máte úplně všechno,včetně toho nejhlavnějšího-osobu,kterou milujete a ona miluje vás.Teda,alespoň to jste si mysleli.

A najednou bum a během jedné jediné chvíle nemáte vůbec nic.
Já to zatím nezažila,ale ten dotyčný se musí cítit hrozně.

Hlasitý smích mě vyruší z mých hlubokých myšlenek.Cože?On se mi směje?On?Jako vážně?

Když si všimne mého vražedného pohledu vrženého přímo na něj,přestane.Myslím,že kdyby mé vražedné pohledy zabíjely,už by byl mrtvý a asi by ani nebyl jediný.

,,Ty?!!":ukáže svým prstem na mou hruď a nenápadně mě od sebe odstrčí,aby se ode mě mohl vzdálit.

,,Jen mě to nech vysvětlit"!
,,Ne Jull!Tady není co vysvětlovat!!Dva roky!!!Dva posraný roky jsi to tajila všem"!!

,,Ale já neměla jinou možnost!!
Slíbil si to!!Slíbil si,že nebudeš naštvaný"!!

,,Ale já prostě musím!!!To se nedá!!!Co kdyby si byla v mojí situaci!!Co by si dělala!!!"

Teď už mi doslova zmlklo.Cítím se trapně,znemožněně,poníženě a možná i ublíženě?Jo,ublíženě.

Chvíli jsme ještě navzájem mlčeli a pak prostě bouchnul dveřmi.On odešel.Kvůli mně.Prostě odešel a můžu za to všechno já.

Nemám chuť vůbec na nic.Prostě jsem se jen převlékla do legín a zalezla do peřin.Takhle už nemůžu.Žádný film,žádná čokoláda.

Prostě jen spánek...

The Youtube Crush FF/CZKde žijí příběhy. Začni objevovat