1.Kapitola

642 40 0
                                    

Pred siedmimi rokmi
Desať ročná Alexandra

,,Schovaný neschovaný...Idem!"
Vykríkla mamina a začala nás hľadať. Ja som sa zasmiala na ako inak, na strome. Tento deň  vždy hráme schovávačku. Asi sa pýtate, čo to je za deň.
Každý rok, presne 5. júla sa koná deň rodiny. Mamina ho zaviedla hneď po dvoch rokoch panovania. Na tento deň sa celá naša rodina stretne v našom paláci. A ako som hovorila, v tento deň hráme stále schovávačku. Všetky deti sa schvováme a jeden z dospelých nás hľadá. Dnes to je moja mamina.
A ja ako inak som na strome. Poradila mi to teta Eli. Už tri roky ma nevedeli nájsť.

,, Mám ťa Erik!"  Našla ďalšieho. Je v tomto dobrá. Tvári sa, akoby lovila.
Už len ja a mamina vyhrala. Musím sa niekde inde schovať, inak ma nájde. Všimla som si, že sa niekedy pozrela hore. Prepáč stromček, ale musím ťa opustiť.
Pomali som zliezla dole a pritlačila sa k nemu, aby ma mamina nevidela.
Taaaak kde by som išla. Pozrela som sa na les, ktorý nie je až tak ďaleko. Aha! Mám to.
Rychlo ale potichu som začala bežať. Keď som už bola na dosah lesa, mamina po mne vykríkla: ,,Alex!" Zastavila som a usmiala sa. Mama znepokojivo ku mne prišla.
,,Našla si ma." Zasmiala som sa, no ona nevyzerala moc nadšene.
,,Alex tam nemôžeš ísť! Je to tam nebezpečné!" Ustarostnene mi povedala. ,,Ale veď to je len les." Povedala som. ,,Nie je to len les! Nevieš kto tam ešte môže byť!"
,,Kto? Akože kto?" Spýtala som sa. Nežijú náhodou v lese len zvieratká.
Mama sa zarazila a vyzerala, akoby nad niečím premýšľala. ,,Mami?" Oslovila som ju. Keď som jej chytila ruku, celá sa triasla, akoby ju niečo desilo.
Po chvíľke k nám pribehla teta Eli a chytila maminu okolo ramien.
,,Tvoja mama len málo pila vody, zlatko. Idem ju posadiť." Povedala mi a akoby omámenu maminu zobrala posadiť sa. Otec jej chytil ruky a začal jej niečo hovoriť.
Ku mne zas pribehla moja naj kamarátka Melani. Je to dcéra mojej maminy priateľky: Petri.
,,Čo sa stalo?" Spýtala sa. ,,Sama neviem." Odpovedala som jej.
Toto sa všetko stalo len kvôli nejakému lesu. Čo tam je? Alebo skôr KTO tam je?

Konečne. Pokračovanie príbehu Twins. Dlho som sa rozhodovala, či to vôbec vydám, no schopila som sa a tuto to máte. Sice pochybujem, že to bude mať takú úspešnosť, ako Twins, no za pokus  o to stojí, nie?Oniekoľko dní čakajte ďalšiu kapitolu.
Ahooooj😘

DaughterWhere stories live. Discover now