Pov Annick
Over twee hele minuten is het 2017! Tijn draait op een New Years festival hier en het is insane. Zedd en Justin Mylo zijn er ook. De sfeer is ook echt geweldig. Als ik Tijn niet kende in het echt, dan zou ik ook dit doen: naar een festival gaan van je favoriete dj en dan zo het nieuwe jaar beginnen. Niet dat ik dat nu nog steeds niet wil, maar het is anders.
"The last ten seconds of 2016," zegt, nou meer schreeuwt, Martijn door de microfoon. Iedereen begint te juichen en ik kijk glimlachend naar Juul. "Thank you for everything in 2016," zegt ze snel. "Jij ook," zeg ik en knik. "Five, four, three, two," roepen we met zn allen, "one!" Ik kijk snel Tijn aan en roep: "happy new year!" Hij springt van het podium af en rent snel naar mij toe. "Happy New Year, cutie," zegt hij en drukt zijn lippen lang op die van mij. "Happry New Year," zeg ik en glimlach. We geven elkaar snel een knuffel waarna hij weer terug rent naar het podium. Vuurwerk schier omhoog en knalt. Glimlachend kijk naar naar boven waarna ik twee armen om me heen voel. Ik kijk naar de persoon en zie dat het Juul is. Ik knuffel terug en zeg ook 'happy new year.'
🌸
We gaan naar een club, hoe kan het ook anders in deze nacht? Ik gaap en kijk rond. Louis begint te lachen en schudt zijn hoofd. Martijn loopt naar mij toe en slaat zijn arm om me heen. "Hey," zeg ik en geef hem een kus. "Hey," glimlacht hij en geeft me kus. "Hoe vond je het?" vraagt hij. "Hmm, geweldig," zeg ik. Hij grinnikt en pakt zijn telefoon. "Mag ik een foto van ons plaatsen en iedereen happy new year wensen van ons?" vraagt hij. "Yeah, sure. Maar ik weet niet of ik getagd wil worden," zeg ik zacht. "Het hoeft niet, echt niet," zegt hij. "Idunno," zuchtend kijk ik hem aan. "Het mag, het hoeft niet," zegt hij. "Ik twijfel echt. Maar doe nu maar nier. Alleen maar mijn naam vermelden," zeg uiteindelijk. Hij knikt en ik kijk mee achter zijn telefoon.
"Hoe?" vraag ik als een onbekende foto zie, maar die van ons is. "Tjaa, ik heb zo'n mijn mensen," lacht hij. Het is een foto waarbij ik schuin op zijn schoot zit, hij drukt zijn lippen op mijn wang en ik lach. Mijn ene arm ligt om zijn nek en mijn andere hand ligt op zijn wang. Zijn armen liggen om mijn benen. Volgens mij is hij gisteren genomen toen we bij een restaurant zitten. "Louis, volgende keer een tientje voor een foto," zeg ik en kijk hem glimlachend aan. "Wat?" vraagt hij verbaasd. "Do not make pictures of us," lachend schud ik mijn hoofd. "Maar dan hebben jullie geen goals foto's meer," zegt Juul. "O my god, never mind. Just kidding," zeg ik en zucht overdreven waarna ik bijna tegen een prullenbak loop. Er beginnen een paar te lachen, maar ik negeer het.
Ik kijk weer met Tijn mee en glimlach. "Doen of niet?" Vraagt hij. "Van mij mag het, maar ik weet gewoon al wat mensen gaan zeggen," lach ik. Het is wel een lieve tekst: 'happy new year to y'all! 2016 was an absolutely incredible year. Thank you for everything guys. She makes my year complete, one of the best things what happened in 2016. I'll see you soon! Big love, Martijn and Annick'. "Wat dan?" Vraagt hij. "'Oh she ruined 2017 already. She is the gf'. 'Okay. I thought we were married'. 'Fuck my life. He isn't single anymore'," vertel ik. Hij grinnikt, "niks van aantrekken joh." Hij drukt een lange kus op mijn lippen en wrijft over mijn heup heen. "Hm-mm," mompel ik en druk op posten, "no way back." "Ik was nog niet klaar," zegt hij gelijk en kijkt me aan. Ik glimlach trots. "Naja, het is wel prima," zegt hij. "Daarom," grinnik ik.
We lopen een club binnen en ik word gelijk aangehouden. Ik rol mijn ogen en zucht. Altijd ik, kan kloppen: ik ben nog geen achttien. Maar kom op, wees op deze avond please niet flauw. "How old are you?" Vraagt de beveiliger. "Eighteen," lieg ik, wie gaat nou zn echte leeftijd zeggen als je onder de achttien bent?! Hij kijkt me bedenkelijk aan en vraagt naar mijn ID. "What's going on?" Vraagt Menno en komt achter me staan. "Is she eighteen?" Vraagt de man. "Yea," zegt Menno gelijk. Ik kijk de man smekend aan, maar toch met een glimlach. "Okay," zegt hij en maakt een gebaar dat ik naar binnen mag. "Thank you very much," glimlach ik opgelucht en loopt met Menno de club binnen.
JE LEEST
A Beautiful Flight ft Martin Garrix
FanfictionÉén vlucht, één liefde, één beslissing. Onverwachts komt Annick haar celeb crush tegen in het vliegtuig als ze met haar familie naar Los Angeles gaat. Martin Garrix is haar crush sinds hij bekend is geworden, niet alleen om zijn uiterlijk, maar ook...