#yakalandık

150 48 7
                                    

Emreden,

Off ne ara sabah oldu ya! Aceleyle duş alıp hazırlandım. ilk günden ilk derse geç kalacaktık bu gidişle.
Mutfağa geçtim, nihat çoktan birşeyler hazırlamış yiyordur dedim ama... Boşa umutlanmışım ortalıklarda yok reis
Nihaaat, lan geç kalıcaz hala mı kalkmadın! Diye bağırdım. Bağırdımda, ses yok!
Odasına çıktım söylene söylene. Kapıyı araladım yok!
Ana! Gitmiş, ilk günden satışa geldik.

İpeği aradım.
E- günaydın güzellik
İ- günaydın aşkımmm
E- aşkım hazırsan çıkalım
İ- ya aşkım hazırımda bizim ilk ders iptal olmuş gitmeyiz biz bugün aslıyla.
E- anladım canım. Ben çıkıyorum şimdi o zaman.
İ- tamam aşkım bende kapıya geliyorum göreyim iki dakka seni.
Bir bardak su içip çıktım evden.
İpekle sarılırken salıncaktakileri farkettiğimizde ikimizde tabiri caizse şok olduk. Aslı ve nihat sarmaş dolaş oturuyordu daha doğrusu uyuyorlardı salıncakta hemde pijamalarla. Bu da demek oluyordu ki geceyi burda geçirmişler, birlikte...

# yakalandık... Hemde emreyle geveze ipeğe artık önümüzdeki 25 yıl dalgası olur bunun.

İ: aslıcımmm inanmıyorum burda mı uyudun!
İ: kızım uyansana be kime diyorum ben.
A: ya of ipeek git başımdan, çok tatlı uykum var gitmiycem ben derse.
E: Nihat! Nihat... Kardeşim uyan!
N: ipeğin cırlayan sesi ve emrenin sesine araladım gözlerimi...
Ve aslının şaşkın gözlerine karşılık hayranlıkla baktım onun gözlerine.
Bembeyaz teni, al al olmuş yanakları, yanaklarının renginde dudakları... Ve gökyüzünün tüm maviliğini almış gözleri. Omzuma koluma dökülen altın rengi saçları... ''Her sabah bu gözlere uyanmak isterdim.'' dedim. Dedim ve pişman oldum çünkü başımızda dikilen ipekle emreyi yeni farketmiştik.

Devam edecek...
( nihat ve aslının temsili resmi medya kısmında.) çok tatlı degiller mi... :)))

Nihat ve aslı alelacele toparlandılar.

N: günaydın
A: günaydın ( Allah'ım ipekle emreye rezil olduk. Şuan utanctan ölebilirim.
E: günaydın kardeşim :) ( nihata bak sen ahaha)
İ: aslı hemen benimle içeri geliyorsun.
A: eyvah! Derse geç kaldık değil mi?
İ: yok ders iptal kuzum hadi içeri.
Aşkım görüşürüz.
E: görüşürüz aşkım.
Hadi kardeşim ben bekliyorum giyin gel. :)
A: görüşürüz nihat.
N: görüşürüz aslı.
Sırıtma lan! ne var konusuyoduk uyuya kalmışız işte. Hemen giyinip geliyorum.
E: tamam ben bişey mi dedim. :) bekliyorum kardeşim. :)))

İpek ve aslıdan,

İ: kızımmm noluyo ya! Bu hal ne? Ay ben şok! dün akşam siz didişmiyor muydunuz. sen nihata kızgın degilmiydin hem.
A: ya bi nefes al ipek. Sakin bi dur anlatıcam. Bi kendime geleyim. Duş alıp geliyorum.
İ: hayır efendim. Meraktan çatlarımmm önce anlat sonra yap banyonu.
A: off senden kurtuluş yok değil mi?
İ: ı ııı! Malesef canım :))
A: peki pes ediyorum! Gece... Uyku tutmadı bir türlü. Nihata canım sıkkındı. Nasıl davranacağımı şaşırdım artık, arkadaşız diyor sonra bir bakıyorum gözümün içine aşkla bakıyor. Belki ben yanlış anlıyorum dedim kendime ama hayır! Baştan beri biliyorsun herşeyi ipek, geldiği gün tuttu öptü sarıldı. Yanlış anlıyor olamam. Sende, emrede farkındasınız. Bir nihat değil diye içim içimi kemirdi durdu tüm gece. Söylendim durdum nihata çok kızgındım çok.
İ: Eee... Kızım peki o  hale nasıl geldiniz. Kızgındın he sabah kitlenmiştin adama ama :)
A: ya sonra ben bunu aradım açmadı işte. Telefonu fırlattım çalmaya başladı. :) sonra cama çık dediii...
İ: camdan camaaa ooo :) kız böyle mi çıktın camada. :)
A: off kahretsin ya! Kızım üstümü başımı unutup cama ipli gecelik üstüyle çıktım. Ay rezil oldum ya!
İ: inanmıyorum sana ya. İyki dışarı çıkarken giyinmişsin! Kızım niye böyle kadınsı şeyler giyiyosun anlamıyorum. Hiç bana göre değil. Benim gibi çekcen ayıcıklı pijamaları oh ne rahat.
A: ya üf ne kadınsı hiçte bile napim saten çok rahat helede istanbul sıcağında.
Ayy unutmuş mudur camdaki halimi :(
İ: bence hiç aklından çıkmıyordur. :)
A: üff uyuz! Neyse sonra giyinip aşağı indim. Anlat dedi, anlattım iste davranışlarını çözemediğimi. Veee beni seviyor... Eminim artık.
İ: ne söyledi mi? Seni sevdiğini mi söyledi. Sevgili misiniz?
A: izin verirsen cevaplayayım bakışımı attıktan sonra, hayır söylemedi. Ve sevgilide degiliz hala.
İ: o zaman.
A: senin yanındayken kalbim benden izin almadan çarpıyor dediii
İ: bak seen.. :)
A: ama derine ihanet edeceğini düşünüyor beni severse :( tüm sorun buymuş. O dengesiz davranışlarının, gel gitlerinin sebebi buymuş ipek. Çok üzülüyorum onun bu haline.
İ: kendine üzül sen kızım, biri nihata ölülerin aldatılamayacağını söylemesi lazım.
A: bazen çok duygusuzsun ipek.
İ: ben sadece seni düşünüyorum canım.
A: neyse izninle duş alayım ben artık sorgum bittiyse :)
İ: ara verdik diyelim. Git hadi, bende kahvaltı hazırlayayım bize :)
A: merdivenleri hızla çıkarken ipeğe seslendim, Cansın can! Kurt gibi acıkmıştım valla :))

İpekten,
Deli kız ya! :))
Kahvaltı çaydanlığı nerdeydiii? Of aslııı yine en üst rafa koymuşsun. Demliği aldım, içine ikitane demlik poşet çay attım. katle'de  kaynattığım suyu eklerken, kırmızıya dönen suyun rengi muhteşemdi. Tavşan kanı mı deniyordu ne? İşte öyle. Kısık ateşe bıraktım çayımızı. Kahvaltılıkları çıkardım, masayıda hazırladımmm. Ayy ikide patates kızartayım bari, evde kaldık ki kaldık. Bugün adam akıllı bir kahvaltı edelim. Patatesleri soyarken çocukken annemle yaptığımız şey geldi aklıma, güldüm. Dilek tutmamı söylerdi sonra patatesi tamamen soyana kadar kopmazsa kabuğu dileğimiz kabul olurdu. Yine yapayım "Allahım aslıda nihatla mutlu olsun, hiç ayrılmasınlar'' ikincisine başladım yarısına gelmiştim ki,
Aslı: ohaa kanki naptınnn, hamarat arkadaşım benim yaa :)
-Of aslı ya koptu işte dileğim kabul olmayacak! :((
A- ne dilemiştin ki?
- hiiiç şu istatistik 2 den AA ile geçelim demiştim...
A- ohooo kızım tabi kabul olmaz, rüyamda bile olası değil hani. Cc dilesen yeterdi yani. Ne demişler aza kanaat etmeyen, çoğu bulamaz. :)
- haklısın :))
Patatesleri elma dilim yapıp kızgın yağa attım. On dakika sonra herşey tamamdı.
Ve başlıyoruzzz..
Çayımdan ilk yudumumu aldım ki telefonum çalmaya başladı.
İ- aa emre arıyor.
Aşkımmm
E- canım napıyosun?
İ-hiç kahvaltı ediyoruz aşkım siz naptınız?
E- Afiyet olsun canım, bizde geldik. Kafetaryadayız şimdi.  Birşeyler atıştırıcazda nihat almaya gitti canım. Akşama sizin içinde uygunsa dışarı çıkalım diyoruz.
İ- bir dakika aşkım...
Aslı akşama dışarı çıkalım diyor emre hepimiz ne diyosun :)
A- oluur :)
İ- tamamdır aşkım :)
E- tamam aşkım görüşürüz, nihat geldi şimdi.
İ- ok! see you kiss you  ( tamam görüşürüz öptüm )
E- Me too! ( bende)

Kahvaltımızı ederken bir yandanda aslıyla nereye götürecekler bizi acaba, ne giysek diye konuştuk. Kahvaltıdan sonra birer bardakta keyif çayı içtik kankimle.
İ: canım ben çıkıp bir duş alayım.
A: tamam canım bende sofrayı toplayıp makineyi açayım.
İ: tamam kuzum sağol. Öğleden sonra 3 ders var gitsek mi???
A: off borçlar hukuku evren hocanın dersi değil mi... Uyuyoruz ya! Nasıl hep aynı ses tonunda anlatıyor birde, gelde uyuma. Masal gibi geliyor vallahi. Devamsızlık hakkımız çok, daha dönem başı. Bugünü kendimize tatil ilan edelim.
İ: aynen cankito! Ettim gitti. :))) kız biz bu tembellikle nitcez.
A: vize-final haftası zombileşcez yine işte olacak olan o.
İ: hahaha :))) aynen :()))

SAKLI KALANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin