ay ışığı

143 46 10
                                    

#Nihattan

Telefonumun sesine uyandım, gözlerimi zar zor açıp yatakta doğruldum. Telefonu yastığımın altında el yordamıyla bulup, saate baktığımda 03:04'tü.
1 cevapsız arama
Arayan : Aslı
Allah allah gece gece bu kız niye aradı ki. Birşey oldu kesin.
Hızla yataktan kalkıp pencereye koştum. Bir yandan aslıyı ararken bir yandanda onun odasına bakıyordum. Işığı yanmıyordu.
Bir kaç çalıştan sonra nihayet açtı telefonu.
Nihat: - aslı
Aslı: -alo
N-iyimisin beni aramışsın.
A-şey aslında pek sayılmaz. Uyuyamadım düşünmekten kafam çok karıştı.
N-noldu neden karışık? Anlamıyorum hiç birşey. Cama çıksana.
Aslı ışığı açıp pencereye çıktı. Bir anda içimdeki filler harekete geçti...
Tatlı olma kızım bu kadar!!! Hadi tatlısın, böyle cama mı çıkılır hey allahım...
A- alo nihat! Heeey kütükcük orda mısın???
N- he ne? Kütük ne ya! Hemde benim gibi şair adama.
A- e napim son 5 dakikadır konusmuyorsun daldin gittin sadece bakiyorsun, içine birşey kaçtı sandım valla.
N- Ne kaçabilir içime, Cin gibi mi mesela?
A- ya nihaat korkuyorum ben üç harfli desene, of tamam hiç birsey deme.
N-üç harfli denilince kızıyorlar sende öyle deme.
A-bu bahsi kapatabilir misin lütfen! Gecenin üçünde konuşacak başka bir konu mu yok.
N- tabiki var. Neden uyuyamadın?
A-Senin yüzünden
N- Ne yaptım Allah aşkına yine ben uslu uslu yatıyordum burda.
A-dalga geçiceksen kapatalım.
N- dalga geçmiyorum, ne yaptım bilmeden kırdıysam farkında değilim. Anlat konuşalım çözelim. Hatta sizin bahçeye geliyorum in aşağı.
A- tamam hemen üzerime birşey alıp geliyorum.

Bahçede salıncakta otururuz diye bir ince pike aldım dolaptan hava sıcak gerçi ama olsun belki elma yanak üşür. Bahçeye inip salıncağa oturdum, aslı hanım şalını omuzlarına atmış geldi.
N: bencil elma yanak
A: kim ben mi bencilim hıh! Ayrıca elma yanakta değilim.
N: yanakların öyle demiyor ama...
Aslıdan :( içimden: Offff neden heyecandan geberiyorum bu çocuğu her gördüğümde, şu kızaran yanaklarım ele vermese bari beni. İç sesimle kavga etmeyi bırakıp, neden bencilmişim ben? Dedim.
N: bi kendini düşünüp şalını alıp gelmişsin bak ben ikimize pike getirdim.
A: bu sıcakta ne gerek var ki.
N sabaha karşı eser belki ne bilim üşüme diye işte. Hadi gel!
A: Allahım...sabaha kadar yanımda kalmayı düşündü demek! Kanımdaki al yuvarlar halay çeke çeke vücudumda geziyor ve vücut ısım fazla artışa gecti. Off ates bastı...
Aslı gelip yanıma oturdu, üzerimize ince pikeyi örttüm. Eee anlat bakalım naptı bu kütük ben...
Kısa bir sessizlikten sonra, dudaklarını aralar gibi oldu aslı ''şeyy ben...'' dedi ve tekrar sustu.
N- Evet sen aslı.
A: nihat sen bazen cok yakın davranıyorsun bana, arkadaştan öte. Sonra bir bakıyorum arkadaş oluyorum senin için.
N: haklısın... Ben senin yanındayken başkayım, kalbim benden izin almadan çarpıyor. Sonra kendi yalnızlığımla başbaşa kaldığımda bir suçluluk duygusu sarıyor beni. İhanet etmiş gibi hissediyorum, ona ihanet etmiş gibi hissediyorum beni anlamanı beklemiyorum be..
A: şiişt tamam. Anlıyorum ben seni kütükcüm.
N- (güldürdü yine beni) bak ya yine kütük olduk.
A: kütük değil kütükcüğüm dedim... dudaklarımı ısırıyordum aptal aptal sırıtmamak için...
N: hımmm benim kütügüm diyorsun elma yanak.
A- sakıncası mı var. :)
N- yoo :)
N- aslı?
A- efendim.
N- kızarınca çok tatlı oluyorsun...
A- kim ben? Hiçte bile kızarmadım işte! Elimle yanaklarıma dokunduğumda ateş gibiydi. Kahretsin kahretsin!

Nihat: (Birden aslıyı kendime çekip sarıldım, tutamamıştım kendimi bende şaşırmıştım kendime ama çok canım kaynamıştı. Çok tatlıydı gavurun kızı. )
Aslı: ( şuan kendimi pastörize işlemine uğramış gibi hissediyorum. Ayak parmağımdan saç telime kadar aynı anda sanki hem yaktılar hemde buzlu suya soktular beni. Napıyor bu çocuk hareket edemiyordum, Şuan nefes almayı unutmuş olabilirim.
İkimizde susmuş iç seslerimizle kavga edip dururken aslının titrediğini farkettim.
N- aslı sen titriyor musun?
A- yoo
N: Peki dedim ve sustuk ikimizde gökyüzünü izliyorduk muhteşemdi.

Nihat : (Kollarımı gevşettim ama bırakmadım. Bir süre sonra aslıda put gibi durmayı bırakıp başını omzuma koydu. Saçlarının kokusu burnuma dolarken ne kadar huzurlu olduğumu farkettim. Mutluydum...)
Aslı- (Gökte ay dolunaydı ve yıldızlar... Ve nihat bana sarıldı, başım omzunda ve kokusu ciğerlerime doluyor. Allahım lütfen bu bir rüya olmasın eğer rüyaysa uyanmak istemiyorummm bu anda sonsuza dek kalabilirimmmm...)

A- (bu huzurlu sessizliği ne kadar bölmek istemesemde... ) yıldızlar çok güzel değil mi?
N- Gözlerin kadar değil.
A- ben otomatikman yine domatesss
N- noldu sustun elma yanak. Hani bakim.
A- of nihat yapma ya utandırma beni
N- napim çok tatlı oluyosun böyle.
A- offf kütüksün nihat kütüksün.
N- evet kütüğüm...
N- pekii bu kütük sana bir şarkı söylesin mi?
A- sen ciddi misin?
N- evet neden çok mu şaşırdın. Benim gibi kütüğe yakıştıramadın anladım.
A: hayır hayır lütfen dinlemek istiyorum.
N : peki.

Nurettin rençber'den aşk sana benzer adlı şarkıyı söylemeye başladım.
Sarkıyı bitirdiğimde, aslı omzumdaki başını kaldırmadan gözlerini bana çevirdi.

A- çok güzeldi.
N- çok mu güzeldi.
A- hıhı

Huzurla gülümsedim ve aslı kapattı gözlerini.  Çok tatlı görünüyordu. Onu izlerken yavaş yavaş gözkapaklarım ağırlaşmaya başlamıştı benimde...

Devam edecek...

SAKLI KALANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin